Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Sono

Sono

• Lid sinds 28 december 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2010
  • 16:32

vulperhorst;12115
Hoi Allemaal,

Ik heb dit probleem ook gehad. Het enige wat hielp was een complete reset, zoals hierboven ook al genoemd. Ik vermoed een conflict tussen enkele programma's

Conflicten zijn er om opgelost te worden/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Heb je al eens log collector geinstalleerd? Handige app om te zien wat er nu net verkeerd loopt.

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Tii

Tii

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2010
  • 14:38

Dit is de foutmelding waar het doorkomt:

08-17 14:29:28.709 D/ContactsSyncAdapter( 230): runSyncLoop: Too many deletions were found in provider com.google.android.syncadapters.contacts.ContactsSyncAdapter, not doing any more updates

08-17 14:29:28.859 D/SyncManager( 93): failed sync operation authority: com.android.contacts account: Account {name= ***** , type=com.google} extras: syncSource: 0 when: 73595147 expedited: false, SyncResult: tooManyDeletions: true stats

Ik heb mn contacten opgeschoond en helemaal in sync lopen tussen Outlook / Google contacts / Desire. Alleen de Desire synct dus niet meer via internet (wel HTC sync) omdat er teveel wijzigingen zijn. Ik had mn contact list op tel helemaal leeg gemaakt en toen de goede geimporteerd. Deze is gelijk aan mn Outlook / Contacts maar wil dus niet meer syncen nou…

Hier meer info: http://developer.android.com/reference/android/content/SyncResult.html

public boolean tooManyDeletions Used to indicate that the SyncAdapter determined that it would need to issue too many delete operations to the server in order to satisfy the request (as defined by the SyncAdapter).

Iemand een oplossing?

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
Tii

Tii

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2010
  • 15:23

Ok ik heb t gefixt. Dit moet je doen:

Controleer (contactpersonen->weergeven) welke contact lijst AL je contacten bevat. Zorg dus dat 1 lijst compleet is. Deze lijst exporteer je naar de SD kaart. Daarna voor zowel telefoon contact lijst als Google contact lijst op tel alle contacten verwijderen.

Verwijder nu al je contacten online uit je Gmail contacts.

Importeer je complete contactlijst die geexporteerd was en compleet is nu online in je Gmail -> contact lijst. Deze lijst is nu in orde en compleet.

Volg vervolgens dit op: Problems with sync - Google Mobile Help

Oftewel, ga naar applicatiebeheer -> alles weergeven -> verwijder opslag van contacten.

Nu kun je weer syncen en haalt je tel al je contacten van je Gmail contactlijst binnen, voila!

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
michaeldepotter

michaeldepotter

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2011
  • 01:04

Ik zit ook met een synchronisatie probleem. Mijn google contacten willen niet meer synchroniseren (ik krijg ook de melding “Er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. synchronisatie wordt snel opnieuw uitgevoerd”)

Ik had daarvoor mijn contacten overschreven via de app mybackup (ik had enkele zaken die ik terug uit een back-up wou halen en ik heb alles van die back-up terug op mijn gsm gezet).
Ik heb een HTC Desire (2.3.3)

Iemand een idee wat de oplossing kan zijn?

Bewerkt (17 augustus 2011 01:04)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2011
  • 09:49

Dit is een heel oud draadje dat je oppakt. De problemen die hiervoor genoemd zijn, zijn eigenlijk allemaal opgelost met de reguliere updates van het Android OS. Wat je altijd kan doen is bij instellingen -> Accounts en synchronisatie -> Google Account, even afmelden en weer opnieuw aanmelden, kijken of dat werkt.

Anders even de telefoon opnieuw opstarten, sync handmatig uitvoeren in hetzelfde voornoemde menu, instellingen op gmail checken of een hardreset (dat laatste adviseer ik niet).

Bewerkt (17 augustus 2011 09:49)
michaeldepotter

michaeldepotter

• Lid sinds 17 augustus 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2011
  • 17:19

Ik heb een reset moeten uitvoeren van mijn desire. Geen grote ramp, alles was snel hetzelfde als voorheen. Mybackup gebruik ik nooit meer voor back-ups. Ik ben er vrijwel zeker van dat het door deze app komt, want de laatst geslaagde synchronisatie was net voor het laden van een back-up.

bedankt voor de hulp

Bewerkt (17 augustus 2011 17:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren