Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DanSon

DanSon

• Lid sinds 01 oktober 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2009
  • 22:09

Hey hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een aantal problemen met mijn G1 telefoon. Mijn telefoon is een keer helemaal uitgevallen omdat de batterij leeg was. Toen ik hem aan de lader hing, en hem weer aan deed, was ik een aantal instellingen kwijt.
Op het moment dat ik op het ‘'uit’' knopje druk, krijg ik wel een zwart beeld (schermbeveiliging), maar als ik dan weer op een knopje druk om hem te ontgrendelen, dan krijg ik niet meer het scherm te zien waar ik het patroon moet tekenen om het scherm te ontgrendelen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zo ook in het menu. Ik kom dus direct op mijn beginscherm. Dus iedereen zou zomaar in mijn telefoon kunnen klooien.

Volgende probleem is dat mijn ‘'home’' knopje niet meer juist werkt en mijn ‘'bel’' knopje ook niet. Ze werken wel nog, want als ik het toestel op schermbeveiliging heb (zwart beeld), en ik druk dan op 1 van de 2 knopjes, dan kom ik gewoon op mijn beginscherm. Maar als ik nou op het ‘'home’' knopje druk tijdens het open hebben van een programma, dan werkt ie niet. Dit geldt ook voor het ‘'bel’' knopje. Knopjes werken wel nog, maar de functie niet meer.

Nu wilde ik een harde reset doen, om zo te kijken of ik het weer in orde krijg. Ben alleen bang dat ik dan al mijn telefoon nummers kwijt ben. Ik krijg deze nummer namelijk niet op mijn sim gezet (wat al erg vreemd is!), en ik zou al helemaal niet weten hoe ik ze via een usb kabel op de pc krijg.

Wie oh wie kan mij uit de brand helpen met al deze problemen?? Mijn excuses voor dit lang verhaal, maar anders zijn de problemen niet duidelijk omschreven.
Ik hoop op een spoedig antwoordt van iemand!!

Alvast bedankt.

Groetjes Danny

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2009
  • 08:15

De schermbeveiliging waar je een patroon moet tekenen staat standaard niet aan, die moet je in je instellingen onder beveiliging zelf aanzetten.
Het toewijzen van de functies van je home en de belknopjes kan je opnieuw toewijzen door de wizard te doorlopen. Standaard is deze niet te benaderen, hiervoor kan je “AnyCut” installeren, een nieuwe shortcut aanmaken en vervolgens de actie “SetupWizard” hieraan toe wijzen.

DanSon

DanSon

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2009
  • 18:54

Venzent;7923
De schermbeveiliging waar je een patroon moet tekenen staat standaard niet aan, die moet je in je instellingen onder beveiliging zelf aanzetten.
Het toewijzen van de functies van je home en de belknopjes kan je opnieuw toewijzen door de wizard te doorlopen. Standaard is deze niet te benaderen, hiervoor kan je “AnyCut” installeren, een nieuwe shortcut aanmaken en vervolgens de actie “SetupWizard” hieraan toe wijzen.

Hey Venzent,

Bedankt voor je reactie. Het is mij bekend dat de schermbeveiliging een instelling is bij beveiliging. Het probleem is dat ik deze aanzet in het menu, maar het dan nog niet werkt. Het werkt wel als ik de telefoon uit en aan zet. Dan moet ik namelijk eerst mijn pincode intoetsen en daarna het patroon tekenen. Maar daarna werkt ie niet meer, ondanks dat ie ingeschakeld is in het menu.

Wat betreft het progje Anycut, het is niet mijn intensie om een snelkoppeling te maken op het schermpje. Mijn knopjes, de ‘'home’' en ‘'bel’', (die 4 onder het scherm) werken gewoon niet meer naar behoren. Hoe kan ik dit oplossen?

Weet jij toevallig ook hoe ik mijn telefoon nummers kan behouden zodat ik een harde reset kan doen?

Alvast bedankt.

Groeten Danny

Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2009
  • 19:05

Dat je geen snelkoppeling wilt begeijp ik, is ook alleen bedoeld om de setupwizard te kunnen opstarten, daarna mag hij weg. De setup wizard zorgt ervoor dat je buttons weer toegewezen worden aan de standaard akties.

Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2009
  • 20:04

DanSon;7943
Weet jij toevallig ook hoe ik mijn telefoon nummers kan behouden zodat ik een harde reset kan doen?
Je telefoonnummers en contacten staan bij Google, kijk maar eens in je Gmail op de pc. Links op de Gmail site staat een link naar je contactpersonen. Na een harde reset worden je contacten weer naar je toestel gesynchroniseerd.

DanSon

DanSon

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 16:34

Iedereen bedankt voor het meedenken. Ik heb het als volgt opgelost:

Ik heb eerst het progje contact2sim gedownload. Hiermee heb ik alle telefoonnummers op de sim gekopieerd.
Hierna heb ik gewoon een harde reset gedaan. Als werkt nu weer volgens behoren. Denk dat het gewoon een hardware probleempje was.

Nogmaals bedankt iedereen!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren