Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Robg

Robg

• Lid sinds 16 augustus 2009
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 september 2009
  • 14:40

De cupcake updates e.d. brachten ons het lang verwachte screen keyboard. De Cyaongen release zorgde ook dat ik spellingscontrole kreeg, perfect dus.

Als ik nu een woord in tik wat niet bekend is dat wordt dat woord oranje, als dat woord aan klik dan wordt dat woord opgeslagen in de woordenlijst. Nu maak je af en toe een fautje, wie weet waar ik de woordenlijst kan vinden en deze fouten vinden kan?

Rob.

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
jampanees

jampanees

• Lid sinds 10 augustus 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 25 september 2009
  • 16:13

Weet niet of de G1 menu hetzelfde als de Galaxy is, maar bij de Galaxy staat ie onder Instellingen–> landinstelling en tekst–> gebruikerswoordenboek.

Hier staan elle woorden in die je opgeslagen hebt en die je kunt verwijderen of juist toevoegen (op de Galaxy dan)

Succes.

pablorindt

pablorindt

• Lid sinds 21 april 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 28 september 2009
  • 15:21

Wow, krijg jij met een Cyanogen release een woordenboek erbij?! Ik heb nooit een NL woordenboek gehad, alleen de engelse… erg vervelend. Nu gebruik ik BetterKeyboard met een language pack, die heeft wel NL gelukkig. Maar toch… heb ik liever de originele

Stekeltje

Stekeltje

• Lid sinds 17 oktober 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2009
  • 05:38

Een vraagje voor de Hero gebruikers: is het mogelijk om multilanguage te werken met de Hero? Ik bedoel dus: kan je, zoals bij de iPhone instellen dat je zowel een Engels als Nederlands keyboard kan gebruiken? En afwisselen zonder bijvoorbeeld de sms applicatie te verlaten? (en kan je dit ook doen als je met een Engels systeem werkt?

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2009
  • 07:07

Stekeltje;8747
Een vraagje voor de Hero gebruikers: is het mogelijk om multilanguage te werken met de Hero? Ik bedoel dus: kan je, zoals bij de iPhone instellen dat je zowel een Engels als Nederlands keyboard kan gebruiken? En afwisselen zonder bijvoorbeeld de sms applicatie te verlaten? (en kan je dit ook doen als je met een Engels systeem werkt?

ik weet niet precies wat je bedoelt maar als ik op m'n Hero bv een sms typ dan reageert het woordcorrectiesysteem zowel op nederlandse als op engelse woorden.
Dus type ik “This” dan krijg ik woordkeuzes in het engels en type ik “Dit” dan komen ze in het Nederlands. Geen idee wat daarvoor de instelling is. Ik heb dat nooit veranderd of aangepast….het was al zo/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren