Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

juter

juter

• Lid sinds 03 augustus 2009
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 17 september 2009
  • 08:28

Mensen,
Ik ben na de update van de Hero enkele contact gegevens kwijt (welke niet bij google stonden). Ik had ze opgeslagen met Mybackup, maar als ik ze terug wil halen geeft dit conflicten met synchroniseren met Google. Is er een manier dat ik deze contacten terug kan halen?

gr jurian

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
hansfeyen

hansfeyen

• Lid sinds 12 september 2009
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 18 september 2009
  • 13:34

Hoi Juter

ik heb ook de hero en wil hem graag updaten.
Maarrrrrrrrr
heb weinig verstand er van. kan jij in het nederlands de stappen doorgeven hoe en wat?
ik zie namelijk alleen een engelse versie staan

thx

juter

juter

• Lid sinds 03 augustus 2009
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 18 september 2009
  • 20:35

Als eerste kun je ftp/xda:xda@ftp.xda-developers.com/He … Driver.exe dit bestand downloaden (dit is de update)
Dan ervoor zorgen dat je HTC sync op je computer hebt staan (windows), deze haal je hier weg of van je SD kaart die bij de telefoon werd geleverd. Daar heb ik hem vanaf gehaald.
Via de market op je Hero haal je Mybackup binnen en back up je je gegevens op je SD kaart.
Je Hero instellen dat de schermbeveiliging niet aangaat. ( Home > Menu > Settings > Security en Require pattern uitvinken) Home>instellingen>beveiliging> patroon vereist uitvinken.
Batterij niveau van de Hero moet minimaal 30% zijn en vervolgens de Hero aansluiten met de USB kabel. Je computer zal de telefoon herkennen d.m.v HTC sync
Vervolgens de gedownloadde ROM starten en de stappen doorlopen.

Als de update klaar is en je hebt de synchronisatievan Gmail e.d. doorlopen wederom Mybackup downloaden uit de Market en dmv het ‘zwembandje’ de gegevens terugzetten.

Zo moet het lukken, ik hoop dat je eruit komt.

Succes

christian86

christian86

• Lid sinds 20 januari 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 19 september 2009
  • 17:41

Ik heb een vraagje mbt tot die update. Ik keek net op de internetsite en welde de rom downloaden. Na het invoeren gaf hij aan dat deze update niet geschikt is voor mijn toestel. Ik heb een G2 van T-mobile, heeft die andere updates dan de Hero?

Groetjes

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren