Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bakkiepleur

Bakkiepleur

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 20:55

Ik ben op dit moment in het bezit van een kapotte blackberry 9700 bold met een blackberry abbo.

Nou heb ik me al rot gezocht op het internet maar kan het nergens vinden. En ik wist ook niet zo goed waar ik dit nou zou moeten vragen.

Kan ik mijn simkaart gewoon gebruiken in combinatie met een android phone? ( in dit geval de Galaxy S ) en heb ik dan gewoon internet en kan ik dan gebruik maken van de marketplace? Of moet ik hiervoor contact opnemen met mijn provider ( hi ) of dit eventueel kan worden gewijzigd in een normaal data abbo?

ik hoop dat er iemand is die het weet!

Met vriendelijke groet Remco

Bewerkt (3 april 2011 20:55)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 21:47

Hangt er denk ik vanaf wat je “blackberry abbo” inhoudt (dus of je je simkaart in een andere telefoon kunt stoppen) en … of je een sgs hebt, die simlockvrij is … zodat het voor de sgs niet belangrijk is welke sim je erin stopt …

Bewerkt (3 april 2011 21:47)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 21:55

Als je nu internet op je BB hebt kan je het ook gewoon op je SGS fixen. De marketplace op de SGS is niet afhankelijk van je telefoonnummer, maar van een Google account. Je moet namelijk een Google account hebben (heb je Gmail? dan heb je er al een…), die aan je SGS koppelen en dan worden alle apps die je download daaraan verbonden zegmaar.

Dus, heb je nu internet? Dan op de SGS ook. Koop je een simlockvrije SGS, dan kan je je huidige sim gewoon in je SGS proppen en zijn er geen problemen.

Als je geen internet abonnement hebt moet je dat even fixen bij Hi, maar dat heeft verder niks met je telefoon te maken.

Bewerkt (3 april 2011 21:55)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 3 april 2011
  • 21:56

Uiteraard kun je een kaartje van een BB in je Samsung Galaxy S stoppen, enkel moet je in je
achterhoofd houden dat jouw BB waarschijnlijk een speciaal BB internet abonnement had /
heeft met soms iets andere snelheden en voorwaarden. Dit kun je meestal kostenloos en
zonder problemen omzetten naar een normaal internet abonnement. Verder kun je je SGS
gewoon met je huidige abonnement gebruiken; geen probleem.

Bewerkt (3 april 2011 21:56)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 21:56

Ik denk dat je idd bij je provider moet beginnen. Ik weet niet hoe lang je je abbo al hebt en hoe oud die BB is. Als je diep graaft, kan je misschien op de site van je provider vinden wat precies een BB-abbo inhoudt.

Bewerkt (3 april 2011 21:56)
Bakkiepleur

Bakkiepleur

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 17:46

Net even contact gehad met de hi klanten service om te vragen of het internet abbo moet overgezet worden. van BB naar eindeloos online.

maar dat was niet het geval de vriendelijke vrouw vertelde me dat ik er niks aan hoefde te doen en het internet gewoon zal werken als ik mijn samsung galaxy s morgen binnen krijg.

ik laat het nog even weten als ik hem binnen heb!

alvast bedankt voor jullie reactie's!

Bewerkt (4 april 2011 17:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren