Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OPPO Reno 10x Zoom

• Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

hessel

hessel

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 13:41

Ik heb een HTC Hero die ik zowel zakelijk als privé gebruik. Daarnaast gebruik ik privé Google voor mijn agenda en contacten. Op het werk gebruiken we Outlook (2003). Hoe kan ik deze snel en probleemloos via internet synchroniseren?
Ik heb al van alles geprobeerd (Plaxo, SyncMyCal, GSyncIT enz. enz.), maar ik heb ik nog geen enkele oplossing gevonden die zowel goed agenda's als contactpersonen synchroniseert. SynMyCal werkte tot nog toe nog het beste voor de agenda, maar is weer slecht met contactpersonen. En Google biedt ook maar beperkte ondersteuning privé (wat moet ik doen om als privé persoon de Apps oplossing te kunnen gebruiken en is die wel goed?).
Het is natuurlijk een indirecte Android vraag, maar welke ervaring hebben anderen? Het gaat daarbij wel om een zakelijke omgeving met proxy e.d. (bijv. CompanionLink kon ik niet goed configureren voor proxy gebruik).

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
peter1908

peter1908

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 17:37

Gaat het je om het syncen van je outlook? Want als ze op je werk een Exchange server hebben staan kun je je Android daarmee laten syncen.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
hessel

hessel

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 18:48

I.d.d. Outlook: we draaien met exchange, maar e.e.a. is niet zo geconfigureerd dat ik de exchange server vanaf mijn Hero kan benaderen. Ik heb al wel navraag gedaan, maar het is een dermate grote organisatie dat dat niet zomaar veranderd wordt: heeft ook met security te maken.

peter1908

peter1908

• Lid sinds 23 april 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2010
  • 21:00

Ik zou niet weten hoe je dan je android kan syncen met Outlook, sync zelf namelijk met Exchange.

philipvanoekel

philipvanoekel

• Lid sinds 11 maart 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2011
  • 09:38

Probeer CompionLink eens. Synchroniseert al je contacten, agenda, taken en memo's tussen je Outlook en je google-account. Sync calendar and contacts on Android, iPhone, iPad, BlackBerry - CompanionLink
Heb er goede ervaringen mee, werkt perfect. Spijtig genoeg maar een 14 dagen probeerversie.
Als je je e-mail wil synchroniseren, kan je outlook automatisch een kopij naar je g-mail adres laten doorsturen (werkt perfect)

Bewerkt (11 maart 2011 09:38)
Kokorg

Kokorg

• Lid sinds 12 maart 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2011
  • 16:00

Problems with sync - Google Mobile Help

Bewerkt (14 maart 2011 16:00)
lindenboom

lindenboom

• Lid sinds 25 januari 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2011
  • 17:15

Heb de browser op m'n Laptop ( gebruik “Seamonkey”, de Suite van Mozilla, dus Firefox en Thunderbird in één) zó geïnstalleerd dat ik ook op m'n werk (via WIFI) binnenkomende/uitgaande mails van dat account worden doorgestuurd naar m'n Gmail-account. En kan dus middels m'n Gmail-account op alles reageren wat ik wil. Bovendien, als ik even sinq als ik thuis ben ( via WIFI) tussen laptop en in mijn geval Milestone, is alles, incl contacten en agenda, weer gelijk. Handig hoor: kon vorige week nog, toen er iets helemaal fout dreigde te gaan om mijn werk terwijl ik ergens anders in een vergadering zat, op die manier gedurende die vergadering op 20 km afstand van alles en nog wat corrigeren.
Deed datzelfde ook al “vroeger” met m'n oude Blackberry, maar dat gaat nu met de Stone dus ook.

Bewerkt (18 maart 2011 17:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren