Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 22 februari 2011
  • 12:24

Hi Gasten,

Ik ga binnekort lekker skieen, en neem mijn Desire mee. Wat moet ik doen op torenhoge rekeningen te voorkomen van internet? Gewoon de gegevens verbinding helemaal uitschakelen? Heb momenteel alleen gegevens roaming uit staan, werkt dit dan automatisch dat ie niks meer doet zodra ik de grens passeer?

Is er ook iets wat je op een laptop kan zetten zodat hij de vaste internetlijn van het huisje met de telefoon kan delen over WiFi?

Bewerkt (22 februari 2011 12:24)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2011
  • 12:33

Jup, ik ben net in Oostenrijk geweest en heb mijn telefoon gewoon meegenomen. Bij instellingen -> WiFi en gegevensverbinding -> gegevensverbinding/dataverbinding kun je gewoon het vinkje uitzetten en er gebeurd niets meer.

Ik weet trouwens niet of je de laptop als WiFi Hotspot kunt gebruiken voor de telefoon, geen idee.

Bewerkt (22 februari 2011 12:33)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2011
  • 14:29

Je kunt je Wifi toch gewoon aan laten staan? Dat kost je geen cent extra. Als je laptop op de Wifi van je huisje kan, dan kan je telefoon dat ook hoor. Zo ben ik ook in het buitenland geweest en op de hotelkamer kon ik prima internetten en mail regelen en af en toe ook in een café, waar ze wifi hadden. Alles gratis.

Bewerkt (22 februari 2011 14:29)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 22 februari 2011
  • 14:37

Ja dat is het juist, die lieve mensen hebben zulke dikke muren dat het WiFi signaal ruk is, en daarom hebben ze gewoon een ethernet kabel door naar boven getrokken, en die past niet in m'n Desire

Bewerkt (22 februari 2011 14:37)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

breakerke

breakerke

• Lid sinds 22 februari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2011
  • 15:33

zit er op je laptop geen wifi hotspot functie? kan je met je desire daar verbinding mee maken…
Als je laptop dat niet heeft, google dan eens op Connectify… Dan maak je van je laptop een hotspot

Bewerkt (22 februari 2011 15:33)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 22 februari 2011
  • 15:45

breakerke;107109
zit er op je laptop geen wifi hotspot functie? kan je met je desire daar verbinding mee maken…
Als je laptop dat niet heeft, google dan eens op Connectify… Dan maak je van je laptop een hotspot/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Jottem zoiets zoek ik dus. Ik ga het checken, thanks

Bewerkt (22 februari 2011 15:45)

breakerke

breakerke

• Lid sinds 22 februari 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2011
  • 15:49

Sander M;107118
Jottem zoiets zoek ik dus. Ik ga het checken, thanks
graag gedaan/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> laat maar effe weten als het gelukt is/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (22 februari 2011 15:49)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 26 februari 2011
  • 19:49

Heb net mijn vrienden kunnen whats-appen dat ik ben aangekomen
Ethernet kabel bij de laptop in zijn aars, Connetify starten, en de Desire liet gelijk merken dat zijn data dorst gelest kon worden.

Data roaming stond uit, en over de grens heeft hij netjes het data verkeer gestaakt. Hij was braaf!

Bewerkt (26 februari 2011 19:49)

galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 20:44

Veel plezier daar !!

Bewerkt (26 februari 2011 20:44)
Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 27 februari 2011
  • 00:05

Dank je.
Zojuist mijn eerste Wiener Schnitzel van deze vakantie naar binnen gegooid. Samen met 4 halve liters
Daar knapt een mensch van op na een dag over de AutoBahn scheuren.
Daarnet terug lopen naar het huisje, begint het zowaar lekker te Schneien!.
Wat wil een mens nog meer? Nou die Oostenrijkse Opa's aan de bar zagen mij spelen met m'n Desire via de WiFi van het restaurant en die wilde graag uitleg over hoe het nou kon dat die gekke telefoon hun locatie tot op 20 meter kon verraden
Komt helemaal goed hier

Bewerkt (27 februari 2011 00:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren