Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sjoerd001

Sjoerd001

• Lid sinds 15 augustus 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2009
  • 15:52

Hoi,

Bij mijn vorige HTC (de Touch) was het mogelijk om mijn hotmail account op de telefoon te syncen met hoe hij webbased bijgehouden wordt (op de PC dus). Ik had dus op mijn telefoon dezelfde mapstructuur als op de server, ik had dezelfde emails overal, etc.

Met mijn recent aangeschafte Hero is dat alleen niet mogelijk voor zover ik kan zien. Wat ik kan doen is mails ophalen, en dat zo instellen dat ie dat elke 15 minuten doen. Dan komen de mails dus netjes binnen en krijg ik daar netjes een melding van. De mail blijft echter gewoon als ‘nieuw’ op de server staan (je kan hem wel zo instellen dat die verwijdert wordt). Ook als ik iets verwijder, verwijder ik dat alleen van de telefoon en niet van de server. Ook heb ik op mijn telefoon niet dezelfde mappenstructuur als op de server.

Al met al wordt mijn mail dus niet gesynced en moet ik in principe alles 2x doen (1x als ik niet thuis ben en ik lees mn mail op de telefoon en 1x als ik thuis ben, dan staat diezelfde mail er weer als nieuw en kan ik hem pas archiveren). Dit is dus lastig. Ik zou dus graag zien dat mijn mail niet alleen wordt binnengehaald maar dat mijn mailbox wordt gesynchroniseerd.

Ik ben alleen bang dat dat niet kan omdat het Android based is en niet Windows based. Maar op een Symbian S60 toestel kan het bv. weer wel… Ook zag ik nog een optie voor een Exchange server, maarja aangezien ik daar niets mee doe is dat geen optie voor mij.

Heeft iemand een idee om dit toch te doen? Bestaat hier bv. een ‘Live’ applicatie voor oid?

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 15 augustus 2009
  • 20:00

Wellicht dat dit een optie is..??

http://www.androidworld.nl/4197/optimal … n-android/

Uhmmmm…. Android?

Sjoerd001

Sjoerd001

• Lid sinds 15 augustus 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2009
  • 18:21

Nee niet echt… Hij synced nog steeds niet. Zelfs de gmail op de Hero kun je dus niet syncen maar hij haalt alleen maar binnen. En stel dat ik over de sync optie heenkijk; ik wil mn gmail account (die ik nooit gebruik) niet syncen maar mn Hotmail account…

christian86

christian86

• Lid sinds 20 januari 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2009
  • 15:02

Ik heb nog een vraagje omtrent dit onderwerp.

Ik heb mijn Hero pas 2 dagen en gebruik nu gmail (die mijn hotmail binnenhaalt) en de gewone mail applicatie (via pop.live.nl).

Als iemand mij een email vanaf zijn blackberry stuurt kan ik hem niet lezen in de gewone mail app van de HTC, maar wel in in mijn Gmail. In de gewone app krijg ik alleen een wit velt waar eigenlijk de tekst zou moeten staan.

Kan iemand vertellen waaraan dat ligt? Zal wel iets met de opmaak te maken hebben?!

Alvast bedankt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren