Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, ik hoop echter wel dat Google komt met een goed werkend navigatie systeem. Het navigeren met Google Maps is handig maar dan pak ik toch nog liever mijn TomTom.
G1 Pwns
Bestaat er een mogelijkheid om alle flitspalen van NL in Google Maps (dus niet in een ander prog) te zien? Ik las ergens dat dit er wel aan zit te komen via officiele wegen (de politie?!), maar ik kan eigenlijk niet wachtenops: .
Is dit hetgeen dat je zoekt?
http://www.androidworld.nl/5310/android … -afremmen/
Uhmmmm…. Android?
Nou, voorheen werd er een prog hier op de site gepost genaamd Speed..nogwat.
Je had dan gewoon de interface van google maps waarop de flitspalen werden weergegeven. Het enige rotte was, dat je dus geen routeplanner e.d. kon gebruiken.
Ik ben dus op zoek naar een combi van google maps en dat proggie genaamd speed….
G1 PwnsSpeed Cam Hunter bedoel je denk ik, verder geen oplossing voor je probleem.
Nou, voorheen werd er een prog hier op de site gepost genaamd Speed..nogwat.
Je had dan gewoon de interface van google maps waarop de flitspalen werden weergegeven. Het enige rotte was, dat je dus geen routeplanner e.d. kon gebruiken.
Ik ben dus op zoek naar een combi van google maps en dat proggie genaamd speed….
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Bestaat er een mogelijkheid om alle flitspalen van NL in Google Maps (dus niet in een ander prog) te zien? Ik las ergens dat dit er wel aan zit te komen via officiele wegen (de politie?!), maar ik kan eigenlijk niet wachten
ops: .