Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Montignard

Montignard

• Lid sinds 04 augustus 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2009
  • 00:54

Ik probeer op mijn gloednieuwe HTC Hero mezelf aan te melden bij mijn Google account, maar krijg voortdurend de melding: ‘Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen.’ Weet iemand wat het probleem is. Het valt me wel op dat ik de melding telkens krijg nadat mijn toestel in de vergrendelde stand is teruggegaan.
Dank bij voorbaat!

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 4 augustus 2009
  • 06:11

Montignard
Ik probeer op mijn gloednieuwe HTC Hero mezelf aan te melden bij mijn Google account, maar krijg voortdurend de melding: ‘Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen.’ Weet iemand wat het probleem is. Het valt me wel op dat ik de melding telkens krijg nadat mijn toestel in de vergrendelde stand is teruggegaan.
Dank bij voorbaat!
En kan je gewoon inloggen via de pc/mac ?
Misschien heb je gewoon geen enkele verbinding met internet na de sluimerstand !
Misschien kan je eens een terminal installeren en proberen te pingen naar google , dat kan door ping www.google.com in te typen en je ziet direct of je een connecctie hebt.

Crossy

Crossy

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2009
  • 02:33

(Leek) Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook als ik hem ‘levend’ hou om te voorkomen dat ie op standby gaat (en de verbinding verbreekt) krijg ik dezelfde melding.

Nog meer oplossingen? :cry:

Fr1so

Fr1so

• Lid sinds 05 augustus 2009
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2009
  • 12:19

Crossy
(Leek) Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook als ik hem ‘levend’ hou om te voorkomen dat ie op standby gaat (en de verbinding verbreekt) krijg ik dezelfde melding.

Nog meer oplossingen? :cry:

Weet je zeker dat je de internetinstellingen helemaal goed hebt? Bij mij was dat ook het geval, die man van Vodafone was bijna 20 minuten bezig om erachter te komen dat ik de url van vodafone verkeerd had ingevoerd.

Crossy

Crossy

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2009
  • 17:28

Maar ik kan wel gewoon op internet, ik zit nu ook op mn hero te posten, dan zou het toch goed moeten zijn?

dandroid

dandroid

• Lid sinds 30 juli 2009
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2009
  • 17:01

e-mail via computer aanmaken

Kurk25

Kurk25

• Lid sinds 09 augustus 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2009
  • 11:46

Ik heb het precies eender. Ik kan ook gewoon internetten en alles.
Ik heb een google account aangemaakt via internet. Als ik dan op mijn hero mijn gmail wil instellen kan je alleen maar gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
Dus veel andere instellingen heb je ook niet en dan komt de volgende melding

Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de sever tot stand brengen.
Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw sim kaart is niet geschikt voor gegevensservice. Als het probleem zich blijft voordoen, neem u contact op met de klantenservice.

Ik heb mijn hero los gekocht en heb een zakelijk abbo van KPN.
Moet je dan alsnog de APN gegevens invullen?
Ook al doet de hotmail e.d. het wel.

Groet, Jeroen

Kurk25

Kurk25

• Lid sinds 09 augustus 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2009
  • 21:00

Aanvulling op eerder:

Als mijn gmail account via mijn gewone mail app. op de hero benader doet hij het wel gewoon. Dan kan ik zo mijn mail lezen.
Maar op de hero zit ook een aparte applicatie die heet gmail. Daarin kan ik het niet gebruiken.

Nu zou je zeggen dan doe je het toch gewoon op je mail applicatie.
Maar als ik de market op wil moet ik hem ook weer invullen en dan doet hij het ook niet! Dus de market kan ik nu niet op!!

Wie weet het?

Groet, Jeroen

Crossy

Crossy

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 12:44

Il kom met uit de stad omdat ik nog steeds dit probleem had.

Ik heb een vodafone abonnement, waar ik dus nu ook op zit. Mijn telefoon is van Hi (kpn) waar ik vanaf oktober bij zit, blijkbaar zijn er hardware instellingen, zelfde idee als simlock, die ervoor zorgen dat je bepaalde applicaties alleen kunt gebruiken meteen kpn simkaart, vandaar dat het niet werkt met Vodafone. Vanaf het moment dat ik mijn kpn simkaart ga gebruiken zou hij gewoon moeten werken.

Ik hoop dat dit de situatie een beetje uitlegt voor degene met hetzelfde probleem.

Ik heb nog geen contact opgenomen met HTC, en volgens de jongen in de winkel kon ik die instellingen ook niet aanpassen (al.denk ik ergens wel dat het mogelijk moet zijn met de juiste kennis).

Even afwachten voor mij dus!

master414

master414

• Lid sinds 12 augustus 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2009
  • 15:55

Ik had dus hetzelfde probleem, ik heb t-mobile gebeld en die hebben gevraagd om een paar dagen te wachten. :?:

Ik ben dus op internet gaan zoeken, en kwam op een forum terecht dat me aanraden om de fabriekinstellingen te proberen, dit heeft bij mij gewerkt

Hier het topic;

http://www.google.com/support/forum/p/G … 0f3b&hl=en

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren