Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2011
  • 10:12

doctormetal;78967
Als je via je browser naar de Google Calendar website gaat, zie je links al je agenda's staan. Daar bepaal je welke wel en niet zichtbaar zijn.
Oh dat, ja natuurlijk is het daar geselecteerd; de Ajax-wedstrijden verschijnen ook wel in de agenda (op de website) maar dus niet op de telefoon.

TiPo;79048
Moet je nog wel naar Instellingen gaan.

Werkt bij mij ook niet voor alle agenda's: Weersverwachting en zonsopgang en zonsondergang worden niet getoond. Weet ook niet waarom, voor Froyo werkte het wel. Niet gemeld omdat ik het niet zo belangrijk vondt, genoeg andere manieren om die info op je toestel te hebben.
OK, wel vaag. Het lijkt me, hoewel niet heel erg belangrijk, toch wel een grote fout, en ook eentje die bijna niet te missen is.
Of zouden de makers van die “interessante agenda's” een fout hebben gemaakt?

Bewerkt (10 januari 2011 10:12)
Yvarladze

Yvarladze

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2011
  • 21:06

Als je via je browser naar de Google Calendar website gaat, zie je links al je agenda's staan.
Als je de betreffende calender (bijv Ajax) selecteerd en dan klik op agenda instellingen. Dan zie je dat alleen HTML is aangemaakt. Pak je de calender “verjaardagen” en doe je hetzelfde dan zie je dat XML, ICAL en HTML is aangemaakt. Ik denk dat daar het probleem in zit. Iemand een oplossing hoe je dit toch kan oplossen?

Bewerkt (24 januari 2011 21:06)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren