Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vvdne

vvdne

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 21:23

Sinds een weekje ben ik in het bezit van een nexus one. Via internet heb ik mijn agenda helemaal bijgewerkt en daar ook een aantal interessante agenda's aan toegevoegd. Nu wil ik dit alles synchroniseren. Dit werkt prima voor mijn “gewone” agenda, alleen de toegevoegde interessante agenda's zijn niet toegevoegd aan de agenda op de telefoon.

Weet iemand wat ik moet aanpassen zodat ook deze agenda's worden overgezet?

Daarnaast heb ik nog een vraagje. Voorheen werkte ik nooit met google calender. Maar nu ik de overstap heb gemaakt naar android moet je eigenlijk wel. De agenda van mijn werk werkt ook met google calender, hoe kan ik de boel zo configureren dat ik deze agenda naast mijn eigen agenda op mijn telefoon kan bekijken?

Alvast hartelijk bedankt.

Bewerkt (22 december 2010 21:23)
doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 21:57

Heb je die interessante agenda's toegevoegd aan je google agenda op de website? Zefl heb ik hier ook een aantal toegevoegd en geselecteerd op de site. Deze komen dan netjes ook op mijn telefoon terecht.

Voor je tweede vraag: Je kunt onder de instellingen van je telefoon onder accounts en synchronisatie een tweede google account toevoegen en ook die agenda synchroniseren.

Bewerkt (22 december 2010 21:57)
vvdne

vvdne

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 22:14

Deze heb ik via de website toegevoegd aan mijn agenda. Online staan de afspraken dan ook tussen mijn andere afspraken in, alleen op mijn telefoon niet. Terwijl de andere afspraken wel gewoon gesynchroniseerd worden.

Voor de tweede vraag. Hartelijk dank.

Bewerkt (22 december 2010 22:14)
vvdne

vvdne

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 22:28

Ten aanzien van de tweede vraag toch nog een vervolg vraag. Als ik de agenda van mijn werk synchroniseer komt deze samen met mijn prive agenda te staan. Is het ook mogelijk om deze twee van elkaar te scheiden. Met andere woorden beiden agenda's naast elkaar te gebruiken?

Bewerkt (22 december 2010 22:28)
doctormetal

doctormetal

• Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 23:29

Die twee agenda's komen dan ook als losse agenda's op je toestel terecht. Ze blijven dus mooi gescheiden.

Bewerkt (22 december 2010 23:29)
John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2011
  • 10:28

Kickje omhoog, want ik zit met hetzelfde “probleem”. Sommige “interessante agenda's” syncen wel, anderen niet.
Ik heb “Nederlandse feestdagen”; die synct prima. Ik heb ook “Ajax” (vul hier de naam in van je eigen favo club…), die synct niet.

Kijk ik op de telefoon bij Agenda's, dan zie inderdaad mijn agenda (@gmail.com), Nederlandse feestdagen, maar geen Ajax.
Agenda's toevoegen geeft me een schermpje met alleen maar twee buttons -> OK (disabled) en Annuleren. :confused:

Bewerkt (8 januari 2011 10:28)
doctormetal

doctormetal

• Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2011
  • 21:26

Is de betreffende kalender wel geselecteerd op de Google Calendar website? Is hij wel toegevoegd maar niet geselecteerd dan is hij niet zichtbaar op je device.

Bewerkt (8 januari 2011 21:26)
John_McClane

John_McClane

• Lid sinds 14 mei 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 10:40

doctormetal;78791
Is de betreffende kalender wel geselecteerd op de Google Calendar website? Is hij wel toegevoegd maar niet geselecteerd dan is hij niet zichtbaar op je device.
:confused: waar geselecteerd?

Bewerkt (9 januari 2011 10:40)
doctormetal

doctormetal

• Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 12:01

:confused: waar geselecteerd?
Als je via je browser naar de Google Calendar website gaat, zie je links al je agenda's staan. Daar bepaal je welke wel en niet zichtbaar zijn.

Bewerkt (9 januari 2011 12:01)
TiPo

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 14:21

doctormetal;78967
Als je via je browser naar de Google Calendar website gaat, zie je links al je agenda's staan. Daar bepaal je welke wel en niet zichtbaar zijn.
Moet je nog wel naar Instellingen gaan.

Werkt bij mij ook niet voor alle agenda's: Weersverwachting en zonsopgang en zonsondergang worden niet getoond. Weet ook niet waarom, voor Froyo werkte het wel. Niet gemeld omdat ik het niet zo belangrijk vondt, genoeg andere manieren om die info op je toestel te hebben.

Bewerkt (9 januari 2011 14:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren