Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sanderk

sanderk

• Lid sinds 06 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 22:01

Hallo allemaal,

Ik ben echt een leek op het gebied van Android…
Maar ik heb sinds gister een Zenithink 180 en een X220 en heb over beide een vraag.
Ik zal beginnen bij de Zenithink. Ik heb hem gister opgeladen en wilde hem net aanzetten en dan komt hij met de volgende vraag: Complete action using
Er staat dan daaronder ADW.Launcher, Apad en ik kan onder Apad een vinkje aanvinken en daar achter staat: Use by default for this action.
Wat moet ik nou kiezen? Ik ben bang dat ik de verkeerde kies.. Kan iemand mij hiermee helpen?

Bij de X220 heb ik het volgende probleem.
Ik heb hem aangezet en alles wertke naar behoren, ik weet niet wat ik gedaan heb, maar opeens viel hij uit. ik probeerde hem wer op te starten maar dat werkte niet! Hij ging elke keer weer vanzelf uit, ik heb toen de Power,knop Menu en het knopje met het 4kantje tegelijk ingedrukt voor een reboot. Nu doet hij helemaal niets meer nu gaat hij aan en daarna weer uit! Ik hoorde net van iemand dat ik een firmware moet doen maar hoe kan ik dat doen als ik de tablet niet meer aan krijg?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!!

Groetjes
Sander

Bewerkt (6 december 2010 22:01)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 22:14