Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

teknix

teknix

• Lid sinds 06 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 21:40

Ik heb sinds een paar weken een HTC Desire HDZ en heb inmiddels in 2 weken al een nieuw toestel vanwege problemen.
Nu heeft mijn nieuwe HTC weer hetzelfde probleem,namelijk:
Hij stuurt uitzichzelf al mijn oude smsjes die ik heb ONTVANGEN en VERSTUURD weer naar de ontvanger!! Dus dat zijn zo'n 200 smsjes in een paar minuten!
Heeft iemand hier eerder over gehoord?
Heb ik een app gedownload die dit doet?

Bewerkt (6 december 2010 21:40)
_DX_

_DX_

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 21:55

Hmm, mijn eerste gedachte was idd een app die jou op kosten wil jagen. Maar dan stuurt die app meestal smsjes naar een betaald nummer (dat uiteraard van de schrijver van de app is). Aangezien niemand er wat mee opschiet om een app te maken die de smsjes terug stuurt naar de ontvanger (of hij moet een vreemd gevoel voor humor hebben), klinkt het echter niet logisch dat het een app zal zijn.
Het vreemde is echter wel dat je het zowel op je vorige als op deze telefoon hebt. Ga dus even na wat er hetzelfde kan zijn. Welke apps heb je geïnstalleerd? Welke rechten hebben deze (versturen van berichten)? Heb je misschien iets als Handcent SMS, of een andere sms vervanger?

Laatste optie zal zijn: Ga terug naar fabrieksinstellingen en kijk of ie het dan ook doet. Zo niet, installeer je apps één voor één tot je telefoon weer begint te verzenden en je hebt je boosdoener… Succes!

Bewerkt (6 december 2010 21:55)
teknix

teknix

• Lid sinds 06 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 december 2010
  • 11:02

Het rare is dat het net als mijn vorige HTC het precies 2 dagen was nadat ik em kreeg, zaterdag opgehaald maandag het probleem.
Heb toen wel een probleem met Whatsapp gehad,deze liep vast en vanaf dat moment begon het versturen van smsjes.
Heb toen een hardreset gedaan en daarna geen problemen meer gehad.

Bewerkt (7 december 2010 11:02)
_DX_

_DX_

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 22:12

En een hardreset helpt dit keer niet?

Bewerkt (14 december 2010 22:12)
broodplank

broodplank

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 22:43

Had ik ook! Je hebt zeker al je data migratie gebruikt van je oude tel naar je nieuwe. Moet je niet doen. Heeft hijbij mij ook gedaan. Hoppa, even 430 smsjes gestuurd. Dat heeft me heel wat gekost op me abbo. maar goed, dat was dus mijn probleem, ik denkt dat je hetzelfde heb!

Bewerkt (14 december 2010 22:43)
miesjellu

miesjellu

• Lid sinds 08 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 april 2011
  • 15:33

hielp t toen je al die smsjes had verwijderd? of doet ie het dan vervolgens weer met andere smsjes?

Bewerkt (8 april 2011 15:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren