Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

twiztur

twiztur

• Lid sinds 21 juni 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2009
  • 11:45

hallo allemaal, nog een leek vergeleken bij wat ik hier allemaal lees….
ik zit met een misschien voor jullie simpel probleempie.
1 Ik zou graag mijn achtergrond (wallpaper) willen wijzigen met eigen afbeeldingen. Wanneer ik kies voor wallpaper (via menu) en ik wil een afbeelding instellen als wallpaper, krijg ik de afbeelding er veels te groot op. Hij pakt maar een deel van de afbeelding en sterk vergroot.
2 Op wat voor manier kan ik bij de inhoud van mijn telefoon komen, bijvoorbeeld bij geheugenkaart? Als ik mijn telefoon aansluit krijg ik verwisselbare schijf met daaronder een aantal mappen… maar niet dat kaartje wat ik zou willen zien.

Gr. Twiztur

Bewerkt (22 april 2013 12:10)
Coffee

Coffee

• Lid sinds 25 februari 2009
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2009
  • 14:31

Mischien kan deze app helpen met je wallpaper probleem
http://www.cyrket.com/package/com.android.wallpapersetandsave

Vraag 2 snap ik niet helemaal, je komt gewoon op je geheugenkaartje via usb, zit toch maar 1 kaart in je telefoon?

Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2009
  • 22:34

Over vraag 1: het klinkt alsof je na het kiezen van je foto niet het oranje frame'pje hebt verschoven. Deze pakt niet standaard je hele foto. Je moet de randen van het frame pakken en deze zo verschuiven dat je hele foto erin valt.

Je 2e vraag is voor mij ook niet duidelijk. De mappen die je ziet, staan die uberhaupt wel op je sd kaartje? Of kan het zijn dat je toevallig naar een andere op je computer aangesloten verwisselbare schijf zit te kijken?

Windows wil nog wel eens een schijfletter toekennen aan je nieuw aangesloten apparaat, terwijl deze letter al aan een andere schijf/apparaat is toegekend. Je zult dan niet meteen je Android terugzien in je verkenner. Dit kan je makkelijk aanpassen, maar vertel eerst even wat meer info voordat ik je dit uitleg.

Smutzig

Smutzig

• Lid sinds 13 juli 2009
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2009
  • 12:31

twiztur
hallo allemaal, nog een leek vergeleken bij wat ik hier allemaal lees….
ik zit met een misschien voor jullie simpel probleempie.
1 Ik zou graag mijn achtergrond (wallpaper) willen wijzigen met eigen afbeeldingen. Wanneer ik kies voor wallpaper (via menu) en ik wil een afbeelding instellen als wallpaper, krijg ik de afbeelding er veels te groot op. Hij pakt maar een deel van de afbeelding en sterk vergroot. Ik dacht dat afbeeldingen 640x480 moesten zijn, klopt dit?
2 Op wat voor manier kan ik bij de inhoud van mijn telefoon komen, bijvoorbeeld bij geheugenkaart? Als ik mijn telefoon aansluit krijg ik verwisselbare schijf met daaronder een aantal mappen… maar niet dat kaartje wat ik zou willen zien.Als je bij windows verkenner kijkt, zie je idd verschillende (verwisselbare) schijven, koppel je telefoon eens opnieuw aan, dan zie je als het goed is een schijf erbij komen. Dan weet je meteen welke het is. Bij mij is automatisch afspelen geactiveerd, ik kan dan direct mappen weergeven. Ik zou wel graag weten hoe je een standaard letter aan een schijf kunt koppelen, dus elke keer als ik mijn tel aansluit, ik dezelfde schijf kan opzoeken (vaste schijf) Wie weet hoe dit moet?

Gr. Twiztur

Gr. Smutzig

Robinjuuh

Robinjuuh

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 82
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2010
  • 13:54

dat achtergrond probleem heb ik met de htc wildfire en die app doet het niet bij mij

Bewerkt (22 april 2013 12:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren