Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

melmvdenv

melmvdenv

• Lid sinds 03 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 15:41

Sinds woensdag heb ik de htc desire, helemaal blij mee!

's Avonds heb ik er wat mee zitten spelen en heb wat gratis apps gedownload.
Gisteren heb ik hooguit 8 websites bezocht en een emailtje (alleen tekst) verstuurd.

Gisteren nog wat spelletjes gespeeld (voor zover ik tijd had met een druk gezin wat ik draaiende hou)

Doet sinds vanmorgen het internet het niet meer,later blijk ik ook niet meer te kunnen bellen en smsen.

Dus ik bel de klantenservice krijg ik te horen dat ik voor meer dan 200 euro heb verbruikt bij dataverbruik en dat ik ben afgesloten tot de volgende factuur.

WAT?

Ik heb onbeperkt internet.

Ja iets met fair uce policy en ik heb echt voor een hele maand aan data verbruikt in 1 dag… En dat gaan ze nu in rekening brengen.

Maar ik heb geen idee waar dit dan door kan komen, ik neem aan niet door die paar websites en een tekstemailtje?

Iemand enig idee welke functies op de HTC Desire zoveel data kunnen verbruiken. Ik kreeg een emailtje van google dat ik iets aan had staan wat latitude heette, dat heeft iets van 36 uur gedraagt en iets wat roaming heet, verder nog wat apps die de hele tijd hebben gedraait op de achtergrond blijkbaar, zoals angry birds en een mollenspel.

HELP

Hoe kan ik voorkomen dat ik vaker dit soort rekeningen ga krijgen?

Waar moet ik op letten? wat moet aan en wat moet uit?

Bewerkt (3 december 2010 15:41)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 16:44

Als eerste ben ik wel benieuwd naar de providerDat vertel je nl nergens.
Download de gratis app netcounter :: netcounter - Search Android Apps on AppBrain het is een gratis app waarmee je perfect je dataverbruik kunt monitoren.

Als je draadloze wifi hebt thuis…verbindt je toestel dan daarmee als je thuis bent en je wilt op internet. Dan heb je geen last van fair use policies en dat soort ongein.

Bewerkt (3 december 2010 16:44)

Samsung Galaxy S8+

Arjandudink

Arjandudink

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 970
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 17:30

200 euro kwijt in deze maand is niet leuk. Roming is idd heel duur dacht ik.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (3 december 2010 17:30)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 3 december 2010
  • 19:03

Woon je in een grensstreek? Dan kan het zijn dat je verbinding maakt met de buren, en dan gaat het inderdaad super hard.
Zet direct GegevensRoaming uit bij de instellingen van Draadloos en netwerken.

Bewerkt (3 december 2010 19:03)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

alfaholica

alfaholica

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 19:53

Met fup hoef je normaal toch nooit bij te betalen (roaming niet meegerekend)? Volgens mij zullen ze eerst je vertragen en daarna eventueel afsluiten als het echt de spuigaten uit loopt. En waarom zou je dan niet meer mogen smsen?
Ik moet met rabo-mobiel ook ineens iets bijbetalen, omdat ik iets over de fup van 750 mb ben gekomen, terwijl mij aan de telefoon was gezegd dat ik nooit zou moeten bijbetalen en in de voorwaarden van de fup staat daar ook niets over vermeld. Dan heb je het ook over een datalimiet en niet over fup lijkt mij. Ik heb ze gisteren ook boos gebeld en ze gaan het uitzoeken, vonden het zelf ook onduidelijk en daarnaast klopten et nog een aantal zaken niet helemaal. Hier is in ieder geval het laatste woord nog niet over gesproken……..

Remon

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (3 december 2010 19:53)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 21:09

Data Roaming kost volgens mij al gauw een paar euro per mb, dus dan gaat het snel.
Dan vind ik het wel raar dat je in een dag meer dan 100 mb roaming zou hebben verbruikt (ik moet hier wel bij zeggen dat ik geen flauw idee heb hoe snel je op die 100 mb zit maar als ik dat moet zien wanneer je een app download (een grote app is 5 mb en dit is misschien nog wel groot ook) lijkt me het niet zo erg snel gaan…
Wat ik ook wel vreemd vind is dat je geen mail of in meest waarschijnlijke geval geen smsje hebt gehad van je provider dat je 80% van je roaming hebt overschreden, volgens mij doen ze dit bij KPN en Vodafoon namelijk.

Sander M;65049
Zet direct GegevensRoaming uit bij de instellingen van Draadloos en netwerken.

Dit lijkt me hoe dan ook een heel goed begin/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (3 december 2010 21:09)
blupmans

blupmans

• Lid sinds 21 november 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 5 december 2010
  • 13:22

Ik ben 1 keer over de fup heengegaan.. kreeg eerst een sms dat ik in de buurt kwam van de fup, en dat ik moest oppassen. Daarna heb ik 'm overschreden, en toen werd mn snelheid verlaagd tot het eind van de maand. Niks aan de hand.. dat van jou slaat echt nergens op! Niet betalen, ga er direct achteraan!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Bewerkt (5 december 2010 13:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren