Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tondroid

Tondroid

• Lid sinds 31 december 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 31 december 2012
  • 14:00

Natuurlijk, er staan filmpjes op Youtube. Maar als ik aan de slag ga, loop ik meestal vast, zelfs met de ‘simpelste’ dingen.
1] Neem zoiets simpels als het instellen van de telefoon.
Ik ga naar Instellingen > Audioprofielen > Algemeen > Volumes en krijg dan de melding ‘Instellingen is gestopt’.
Nog afgezien van het kromme Nederlands: wat moet ik hier nou mee? Ik wil gewoon het volume van de telefoon instellen.
Zo gaat het voortdurend.

2] Verbinding via Bluetooth met mijn Imac. Na veel instellingegedoe, geeft mijn foon aan dat er verbinding is met de Imac, maar bestanden overzetten van de Imac naar de foon lukt niet, ik krijg een melding dat het bestand wordt overgezet, maar het gaat niet verder dan dat, ook al wacht ik een half uur.

3] Om niet met elk wissewasje hier met vragen te komen: is er een Android-voor-beginners soort van cursus ergens online? En dan bedoel ik een goede uitleg.

Dank jullie!

Bewerkt (24 april 2013 16:05)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 31 december 2012
  • 14:47

Verplaats naar het Wolfgang (ALDI) forum.

Dat je instellingen app stopt met werken is zorgelijk. Misschien dat een reset uitkomst bied.
Bluetooth moet eerst ‘gepaard’ worden. Op je toestel zie je dat het toestel een bepaalde tijd zichtbaar is(120sec). Anders dan dat zou ik het ook niet weten, ben niet bekend met Mac.

Bewerkt (24 april 2013 16:05)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

PROandroid

PROandroid

• Lid sinds 30 december 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2013
  • 14:22

Dat je instellingen stopt, is heel raar. Zit er een android op? Anders kan ik je niet helpen.
Maar ik heb wel een tip die het proberen waard is namelijk: ga naar de winkel waar je het hebt gekocht.
Leg je probleem uit. Hun kunnen je zeker wel helpen. Wat is de merk van je telefoon? Want als het Samsung is kan je je telefoon niet verbinden met je IMac.
Succes!

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
JurjenF

JurjenF

• Lid sinds 06 juni 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 19:29

Had ik ook : instellingen gestopt. En muziek gestopt. Zonder muziek! Kortom : de helpdesk kwam er niet uit en zei dat het een kapotte was dus omgeruild voor een werkende. Maak gebruik van je garantie (niet goed geld terug bij Aldi).

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren