Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

StephanieVM

StephanieVM

• Lid sinds 08 april 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 april 2015
  • 08:54

Hi,

Jep, net iets van een maand op de markt maar helaas een ongeluk gehad waardoor mijn scherm totaal vernietigd is.
Meeste bedrijven hebben deze displays niet, dus ik kan eigenlijk weinig vinden waar ik hem kan repareren.

Iemand tips?

Stephanie

Hansiepans

Hansiepans

• Lid sinds 20 februari 2015
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 8 april 2015
  • 10:44

Vragen wat het kost om het bij acer te laten repareren is wat je kan doen.

StephanieVM

StephanieVM

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 april 2015
  • 11:20

Dat snap ikmaar zoals ik al aangaf, meeste hebben deze displays nog niet.

“Beste Stephanie,

Helaas kunnen wij je niet helpen met het probleem van je smartphone. Wij kunnen niet aan de schermen komen.”

“Geachte Stephanie Van M,

Danku vriendelijk voor uw mail.

Wij hebben helaas geen onderdelen voor uw type telefoon.”

Hansiepans

Hansiepans

• Lid sinds 20 februari 2015
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 8 april 2015
  • 19:27

Vreemd dat zelfs acer hem niet kan repareren!

sophie2009

sophie2009

• Lid sinds 16 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2015
  • 19:04

Ook ik heb een Acer liquid jade s55 die helaas uit mijn hand glipte en terecht kwam op de tuintegels
Gevolg scherm gebarsten.
Touchscreen is onbruikbaar, de toetsknoppen werken nog wel.
Nergens kunnen ze je scherm repareren en blijkbaar kan zelfs Acer zelf hier niets mee.
Helaas heb ik dubbele pech.
Ik kocht een nieuwe Acer liquid Jade.
Meteen een leren hoes eromheen, zodat ik mijn scherm mooi en vooral heel houd!
Echter deze glipte vanuit mijn broekzak zo het toilet in met het gevolg waterschade en defect.
Na meerdere tips in een zak rijst gelegd 3 dagen lang, maar helaas mocht dit niet baten.
Normaal doe ik jaren met een smartphone.
Dus dit is een dubbele tegenvaller.
Vandaag contact gehad met Acer en zij keken na of mijn ene (goede) scherm op de andere Liquid Jade gemonteerd kan worden.
Helaas, naar eigen zeggen is dit niet mogelijk.
Wat ontzettend vreemd.
Echt een minpunt.
Ook een minpunt is dat dit toestel ontzettend glad is en zo wegglipt.
Lastig ook dat de batterij niet te vervangen is.
Voor mij in ieder geval nooit meer een Acer.
Ik houd het bij het merk waar ik normaal jarenlang mee doe!

StephanieVM

StephanieVM

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2015
  • 08:45

Hi Sophie,

uiteindelijk naar meerdere keren mailen, heeft Acer hem kunnen repareren voor ongeveer 107 euro. Heb er nu ook een hoesje omheen en hij leeft nog.. Het is inderdaad een hele gladde en super lichte telefoon dus onwijs kwetsbaar. Wel erg zonde, want het toestel zelf is onwijs mooi en snel etc. Goede kwaliteit, maar te kwetsbaar.

Gr.

Beamer

Beamer

• Lid sinds 31 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2015
  • 21:23

Ik heb mijn acer liquid jade nu 4/5maanden in deze maanden ben ik hem al een maand en 2weken kwijt geweest omdat er iets mis met was deze was echter gemaakt na 2weken… Ik ga hem halen bij de winkel wil ik een telefoontje doen werkt de microfoon niet meer dus ik breng hem meteen terug binnen na 2 weken krijg ik hem terug nu werkt hij terug… (Nieuw moederbord) Maar heb ondervonden dat hij niet goed in elkaar zit… Het meldingen lampje werkt niet of zit niet op zijn plaats dit is duidelijk de laatste Acer dat ik ooit heb gekocht de service trekt op niks en de reparaties ook niet! (Helaas) is wel een heel goede smartphone maarja…

Bewerkt (31 juli 2015 21:24)
1234567marit1234567

1234567marit1234567

• Lid sinds 22 februari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2016
  • 10:10

Ook ik heb een Acer liquid jade s55 die helaas uit mijn hand glipte en terecht kwam op de tuintegelsGevolg scherm gebarsten. Touchscreen is onbruikbaar, de toetsknoppen werken nog wel. Nergens kunnen ze je scherm repareren en blijkbaar kan zelfs Acer zelf hier niets mee. Helaas heb ik dubbele pech. Ik kocht een nieuwe Acer liquid Jade. Meteen een leren hoes eromheen, zodat ik mijn scherm mooi en vooral heel houd! Echter deze glipte vanuit mijn broekzak zo het toilet in met het gevolg waterschade en defect. Na meerdere tips in een zak rijst gelegd 3 dagen lang, maar helaas mocht dit niet baten. Normaal doe ik jaren met een smartphone. Dus dit is een dubbele tegenvaller. Vandaag contact gehad met Acer en zij keken na of mijn ene (goede) scherm op de andere Liquid Jade gemonteerd kan worden. Helaas, naar eigen zeggen is dit niet mogelijk. Wat ontzettend vreemd. Echt een minpunt. Ook een minpunt is dat dit toestel ontzettend glad is en zo wegglipt. Lastig ook dat de batterij niet te vervangen is. Voor mij in ieder geval nooit meer een Acer. Ik houd het bij het merk waar ik normaal jarenlang

Beste sophie2009. Ik ben het volkome met je eens:
Vanochtend werd ik wakker en ik deed mijn 1 jaar oude acer liquid jade s55 van de oplader. hij had de hele nacht daarin gezeten. Ik drukte op de aanknop en hij ging niet aan toen heb ik hem gelaten en ongeveer een kwartiertje later probeerde ik het weer. Maar hij was gloeiend heet! en hij ging weer niet aan. het rode lampje die  meestal aan gaat als je telefoon op is bleef aanstaan. Ik had mijn sim kaart en SD kaart eruit gehaald maar zonder succes. Nu geeft hij nog steeds niks en ik heb hem pas een jaartje. wel was ie een keer op een badkamertegel gevallen hij viel zo uit mijn handen omdat ie zo glad was. er zit een hele barst aan de onderkant maar niet in het scherm. Iedere keer deed hij het gewoon dus ik neem aan dat het niks met het scherm te maken heeft. Heeft er iemand tips?

Bewerkt (22 februari 2016 10:14)
1234567marit1234567

1234567marit1234567

• Lid sinds 22 februari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2016
  • 10:11

Vanochtend werd ik wakker en ik deed mijn 1 jaar oude acer liquid jade s55 van de oplader. hij had de hele nacht daarin gezeten. Ik drukte op de aanknop en hij ging niet aan toen heb ik hem gelaten en ongeveer een kwartiertje later probeerde ik het weer. Maar hij was gloeiend heet! en hij ging weer niet aan. het rode lampje die meestal aan gaat als je telefoon op is bleef aanstaan. Ik had mijn sim kaart en SD kaart eruit gehaald maar zonder succes. Nu geeft hij nog steeds niks en ik heb hem pas een jaartje. wel was ie een keer op een badkamertegel gevallen hij viel zo uit mijn handen omdat ie zo glad was. er zit een hele barst aan de onderkant maar niet in het scherm. Iedere keer deed hij het gewoon dus ik neem aan dat het niks met het scherm te maken heeft. Heeft er iemand tips?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren