Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

eddyp

eddyp

  • Lid sinds 01 augustus 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 1 augustus 2014
  • 09:24

Ik weet dat deze vraag meerdere keren is gestart en er oplossingen zijn aangedragen die ik érg graag wil opvolgen:
Melding: Play store is gestopt, OK, het proces android.process.media is gestopt. Ik druk braaf op OK maar er gebeurd helemaal niets!
Ik kan niet meer bij instellingen, hij is helemaal vastgelopen. Ik begrijp uit reacties dat terugzetten naar de fabrieksinstellingen de beste oplossing is (eerst back-up maken…)
Ik heb ondertussen het mobiel uitgezet, de batterij eruit gehaald, opnieuw aangezet, de melding blijft komen en niks werkt meer.
Wél een melding als ik een mailtje krijg…
Wat te doen?

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #2
  • 1 augustus 2014
  • 11:48

als je niet eens bij je toestelinstellingen kunt komen dan raad ik inderdaad een fabrieksreset aan. Maar dat gebeurt niet door je batterij er uit te halen. Weet je hoe je een reset uitvoert?

eddyp

eddyp

  • Lid sinds 01 augustus 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 1 augustus 2014
  • 12:41

Hallo Nanders,
Bedankt voor je reactie, maar ik heb inderdaad geen idee hoe ik zo'n reset doe.
Moet ik hiervoor dan ook de sim kaart verwijderen zodat ik geen contacten, telefoonnrs. etc. kwijt raak??

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #4
  • 1 augustus 2014
  • 14:39

hier staat er wat over: http://www.hard-reset.com/acer-liquid-s100-hard-reset.html

je moet je telefoon uitzetten en dan een combinatie van knoppen indrukken zodat je toestel in een recovery modus opstarten. Vanuit daar kun je een reset uitvoeren. Gegevens op de sim-kaart gaan niet verloren, maar tegenwoordig worden contactgegevens niet meer standaard op de simkaart opgeslagen (omdat je daar maar zeer beperkte informatie op kwijt kan, alleen naam en telefoonnummer, geen email, adres, foto, etc). ik hoop dat je je contactgegevens met je google account of ander account gesynchroniseerd hebt, want deze gaan wel verloren na een reset.

eddyp

eddyp

  • Lid sinds 01 augustus 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 1 augustus 2014
  • 17:02

Het is gelukt! Heel veel dank Nanders!

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #6
  • 1 augustus 2014
  • 17:20

ah gelukkig

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren