Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sarientje

Sarientje

• Lid sinds 17 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2013
  • 16:29

Hallo allemaal!

Heb sinds 3 dagen een Acer Liquid E1, draaiende op android. Hiervoor had ik anderhalf jaar een iPhone, dus ben zééééééér nieuw met Android (nooit mee gewerkt hiervoor).
Nu zit ik met het probleem dat ik mijn apps niet op mijn SD-kaart gezet krijgt. Hij erkent de SD-kaart wel, want foto's kan ik erop plaatsen. Maar als ik naar opslagruimte ga bij instellingen en een willekeurige app aanklik, kan ik deze enkel verplaatsen naar telefoongeheugen of interne opslag (-> wat is verschil tussen beide???)
Ook heb ik de app App2SD (ofzowiets), maar hiermee lukt het me ook niet.

Zoals ik al aangaf ben ik een enorme leek hiermee, heb 3 uur liggen knoeien om mijn contacten erin te krijgen…de hulpdiensten per ongeluk al gebeld (was mijn nummer 1 in mijn contactenlijst)….berichten hoor ik véél te laat omdat ik geen melding krijg hiervan (enkel een miniscuul envelepje in de linkerbovenhoek, maar ben zoals bij mijn iPhone een kadertje in het midden gewend)….Het is enorm knoeien voor me! Ik geef het een week de tijd om alles in te stellen en eraan te wennen en anders neem ik terug mijn oude iPhone 3GS die in de kast ligt

Dus iemand die me kan helpen op mijn apps op mijn 32GB geheugenkaartje te zetten?

Bedankt alvast!

PS: Overige gebruikerstips mogen altijd, die zijn zééééééééér welkom

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 20:19

Heb je je sdkaart in je instellingenmenu en dan geheugen wel gekoppeld aan je toestel?

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren