Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

kweetnie

kweetnie

  • Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #1
  • 8 april 2013
  • 14:47

Hallo ik heb nu 4x mijn Acer Liquid E opgestuurd gehad en heb t/m Juli nog garantie, nu kreeg ik onderstaande mail binnen, wie kan me advies geven, het liefste wilde ik mijn geld terug aangezien het toestel vanaf het begin niet goed is geweest maar ze geven dan alleen de dagwaarde heb ik begrepen en die zal ws heel laag liggen: Acer Liquid Glow E330 Black
http://icecat.nl/p/acer/hmh9feh001/smartphones-4712196191894-Liquid+Glow+E330+Black-14140899.html


Dit voorstel betreft een gereviseerd product. Gereviseerde producten
voldoen bij Acer Group aan hoge kwaliteitseisen en verkeren in nieuwstaat.

Wij verzoeken u vriendelijk binnen 24 uur per email op dit voorstel te
reageren, aangezien het is gebaseerd op onze actuele voorraad. Indien u
niet tijdig reageert kunnen wij niet garanderen dat het product nog te
leveren is.

Na ontvangst van uw akkoord zal het product nogmaals een volledige
kwaliteitstest doorlopen en zal het naar u verstuurd worden. U kunt het
product binnen 5 tot 10 werkdagen verwachten.

Indien u niet akkoord gaat met ons voorstel vernemen wij graag uw reden van
afwijzing. Ook ontvangen wij daarbij graag een digitale kopie van uw
aankoopbewijs, zodat wij mogelijk een terugbetaling op basis van de
economische levensduur van uw product kunnen uitvoeren.

Bewerkt (21 mei 2013 14:27)
R3dw0lF

R3dw0lF

  • Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • #2
  • 9 april 2013
  • 08:36

Mijn ervaringen zijn in ieder geval positiever maar dat lijkt me toch niet 100%.

Als je van de miserie wil af zijn lijkt het me interessant om de vergoeding te eisen maar welke waarde je dan zal terugkrijgen blijft een goeie vraag…

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)
barremans

barremans

  • Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • #3
  • 9 april 2013
  • 09:03

Eis gewoon een nieuw toestel!
Daarop heb je terug je garantie.

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)



Grtz Barre

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren