Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gopeshgoku

gopeshgoku

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2013
  • 16:57

Als ik de telefoon uit “slaapstand” haal, krijg ik regelmatig na enige seconden een “recent” tab-blad in beeld. De ene keer kan ik die d.m.v. het terug-pijltje weg klikken, maar regelmatig reageert de telefoon helemaal niet. Het enige dat dan werkt is beeldscherm uit en weer aan te zetten. Als dan het “recent” tab-blad weer verschijnt, kan je wel met het pijltje het verwijderen. Wat is dit en hoe kan ik dit eventueel uitzetten, want het is mateloos irritant?!

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
bjornmichiels

bjornmichiels

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 15:03

gopeshgoku;378659
Als ik de telefoon uit “slaapstand” haal, krijg ik regelmatig na enige seconden een “recent” tab-blad in beeld. De ene keer kan ik die d.m.v. het terug-pijltje weg klikken, maar regelmatig reageert de telefoon helemaal niet. Het enige dat dan werkt is beeldscherm uit en weer aan te zetten. Als dan het “recent” tab-blad weer verschijnt, kan je wel met het pijltje het verwijderen. Wat is dit en hoe kan ik dit eventueel uitzetten, want het is mateloos irritant?!
ik heb hetzelfde voor en heb voor een vriendin dezelfde gsm gekocht en blijkt ze heeft dat ook wie kan helpen

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
SteveC

SteveC

• Lid sinds 02 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 13:40

Ik had dit probleem ook. Heb het toestel terug naar de winkel gebracht, werd dan opgestuurd naar Acer en toen het terug kwam was het probleem opgelost.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren