Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

T-web

T-web

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2010
  • 19:51

Hallo,
Ik zou graag overgaan tot aankoop v/e Acer liquid.
Hoe presteert deze smartphone?
Ik lees alsmaar negatieve zaken over deze…dan vooral i.v.m. de batterij en 't verouderd besturingssysteem!
Mijn vraag is, is deze nog een goede/raadzame aankoop, als je weet dat deze (weldra) door de acer liquid e wordt vervangen ?
Indien niet…wanneer komt de nieuwe eraan ?

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
joentjebe

joentjebe

• Lid sinds 13 januari 2010
  • Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2010
  • 20:08

Waarschijnlijk een kwestie van smaak, maar ik vind de liquid niet heel erg mooi. Ben bij de Saturn geweest en heb daar de legend, liquid, desire en hero vergeleken. Ik vind zelf de legend erg mooi, maar zou eerder kiezen voor de desire qua specs. De liquid vond ik haast lelijk. Het scherm lijkt te klein voor het toestel. Bovendien is ie aardig breed en dik. Misschien de desire overwegen?

T-web

T-web

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2010
  • 20:31

Sorry, maar ik vind het HTC-gamma,helemaal niet mooi en bovendien veel te duur.
Is dit een HTC gesponsord forum ?
Dan moet ik op zoek naar een alternatief, mijn vraag ging over Acer Liquid !

wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2010
  • 21:16

ho, kalm aan jongen

zelf heb ik geen ervaring met de acer liquid, maar de specs gezien, lijkt het mij geen ramp om em te rooten en er recentere software op te plaatsen, dat lost je probleem qua “verouderde OS” wel op

zelf heb ik een htc magic (die géén officiële 2.1-update krijgt), maar heb em sinds enkele dagen geroot en een recentere OS op gegooid en het werkt prima, dus met een acer liquid moet dat zeker ook wel lukken! is natuurlijk wel sterk afhankelijk of er een goede ROM voor bestaat

qua design moet je natuurlijk zelf kiezen

het voordeel aan “oudere” types, is dat ze meestal wel een slag goedkoper gaan op ebay, dan kost het je minder om te experimenteren met Android om te weten te komen of het je ding is of niet

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 18 mei 2010
  • 21:32

T-web;21072
Sorry, maar ik vind het HTC-gamma,helemaal niet mooi en bovendien veel te duur.
Is dit een HTC gesponsord forum ?
Dan moet ik op zoek naar een alternatief, mijn vraag ging over Acer Liquid !

NEE , wij worden niet door HTC gesponsord maar toegeven dat htc (voorlopig althans) toch de betere toestellen heeft.

Heb ook nog een acer liquid gehad en deze was niet slecht maar was ook niet het wow toestel.

T-web

T-web

• Lid sinds 02 mei 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2010
  • 21:43

OK…schrap mijn vraag maar, ik ga elders wel wat info inwinnen i.v.m. de ACER LIQUID

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2010
  • 22:06

De acer liquid update komt normaliter binnenkort, er is momenteel echter geen exacte datum bekend. De Acer Liquid E is normaal gezien dezelfde als de acer liquid met de update, als je dus je acer liquid update heb je een acer liquid E :-) (je toestel zal dus niet verouderd blijven)

Zelf ben ik zeer tevreden met mijn toestel, de batterij is misschien niet van de beste maar je haalt er normaal wel het einde van de dag mee, zeker als je normaal/zuinig omspringt met applicaties.

Qua prijs is hij ook zeker aan te raden!

De hero draait ook nog op 1.5 dus we zijn (momenteel) niet opgescheept met de oudste versie. Ook kan je via custom roms nu al naar android 2.1 gaan

als je nog vragen hebt mag je ze altijd vragen :-)

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 18 mei 2010
  • 22:11

T-web;21084
OK…schrap mijn vraag maar, ik ga elders wel wat info inwinnen i.v.m. de ACER LIQUID
Spijtig dat je zo reageert. We geven gewoon een mening. Begrijp het niet verkeerd, de Acer liquid is geen slecht toestel maar er zijn er betere.

wolleges

wolleges

• Lid sinds 23 augustus 2009
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2010
  • 10:35

T-web;21084

we proberen toch te helpen?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" /> het is overigens logisch dat htc meer fanboys heeft aangezien ze ook het grootste aandeel android-phones hebben, maar dat maakt dit forum helemaal niet “énkel HTC!”-minded hoor/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2010
  • 10:52

T-web;21084

Grappig. Een vraag stellen en als het antwoord niet bevalt de vraag dan maar ergens anders stellen.
Enniweej, qua specs lijkt het mij geen verkeerd toestel. Ik heb nu een Magic welke qua specs veel minder is maar die bevalt prima na een custom ROM erop te hebben gezet. Op die manier kun je van zo'n Liquid ook vast en zeker een erg prettig toestel maken.

Groeten…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren