Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lindadijkshoorn

lindadijkshoorn

• Lid sinds 08 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 08:46

Mijn acer phone start opeens niet meer. Hij blijft op het android icoon hangen waar je dat irritante deuntje hoort. Ik vroeg me af of er een manier is om deze vanaf hier terug op fabrieks instellingen te zetten. Of moet ik iets anders doen? Heb de telefoon pas sinds eind december.

Hoop dat iemand me kan helpen.

groetjes,

Linda

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
Bman

Bman

• Lid sinds 08 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2012
  • 00:02

lindadijkshoorn;298503
Mijn acer phone start opeens niet meer. Hij blijft op het android icoon hangen waar je dat irritante deuntje hoort. Ik vroeg me af of er een manier is om deze vanaf hier terug op fabrieks instellingen te zetten. Of moet ik iets anders doen? Heb de telefoon pas sinds eind december.

groetjes,

Linda

Hallo,

Ik heb net hetzelfde probleem. Ik heb het toestel sinds november 2011. Ik kan enkel van dat deuntje afgeraken door de batterij te ontkoppelen. Hopelijk is er iemand die hierover meer info kan verschaffen…

Bewerkt (24 april 2013 14:48)
Bman

Bman

• Lid sinds 08 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2012
  • 22:21

Bman;298878
Hallo,

Ik heb net hetzelfde probleem. Ik heb het toestel sinds november 2011. Ik kan enkel van dat deuntje afgeraken door de batterij te ontkoppelen. Hopelijk is er iemand die hierover meer info kan verschaffen…

Mijn probleem is opgelost, ik heb mijn Acer kunnen resetten, weliswaar terug naar fabrieksinstelling, via tutorial op volgende link
Reset an Acer Liquid Mini

Succes…

Bewerkt (24 april 2013 14:49)
Es

Es

• Lid sinds 02 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 21:54

lindadijkshoorn

groetjes,

Linda

heb hetzelfde probleem acer blijft in beeld staan en meer niet heb een email naar acer gestuurd vandaag en hoop snel iets te vernemen.
zo gauw ik iets terug hoor laat ik het weten.

Groetjes Es

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren