Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

jULEZ

jULEZ

  • Lid sinds 20 september 2009
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • #1
  • 2 maart 2010
  • 22:14

Beste iedereen,

Ik start net mijn acer liquid op en plotseling heb ik allemaal pixels in de rechterboven hoek die geel zijn alsof het scherm daar dood is , ik heb het toestel nu net 2 weken en heb altijd keurig in hoesje en screen protector gedaan…

Ik heb al alles terug naar systeem instellingen gedaan maar verhelpt helemaal niks.

graag help!

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
R3dw0lF

R3dw0lF

  • Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • #2
  • 2 maart 2010
  • 23:52

klinkt niet normaal, mijn liquid heeft dat zeker niet.

lijkt het op de dingen die je hier kan zien?

al bij al lijkt het het misschien interessant om je leverancier te contacteren en mogelijks een nieuw toestel te vragen want normaal is het niet. Misschien een defect scherm ofzo?

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
jULEZ

jULEZ

  • Lid sinds 20 september 2009
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • #3
  • 3 maart 2010
  • 07:31

R3dw0lF;14418
klinkt niet normaal, mijn liquid heeft dat zeker niet.

lijkt het op de dingen die je hier kan zien?

al bij al lijkt het het misschien interessant om je leverancier te contacteren en mogelijks een nieuw toestel te vragen want normaal is het niet. Misschien een defect scherm ofzo?

Ja dat heb ik dus ook maar heb hem niet op de grond laten vallen?
Ik heb de leverancier gecontacteerd en hopelijk komen zij met een goede oplossing

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
Quinten

Quinten

  • Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • #4
  • 3 maart 2010
  • 09:33

Terug gaan naar de winkel. Maak gebruik van je garantie.
Jou is geen degelijk product geleverd als die dit al doet na 2 weken.
En daar heb je gewoon recht op.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
87Vortex87

87Vortex87

  • Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • #5
  • 3 maart 2010
  • 13:24

justkuu;14430
Terug gaan naar de winkel. Maak gebruik van je garantie.
Jou is geen degelijk product geleverd als die dit al doet na 2 weken.
En daar heb je gewoon recht op.

Klopt! Mochten ze moeilijk doen: Beroep je dan op Art. 7:18 BW lid 1 inzake non-conformiteit bij consumentenkoop.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
Hawbesh1

Hawbesh1

  • Lid sinds 27 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 maart 2010
  • 14:52

Probeer in Recovery te komen in je tel op mijn htc hero kan je tel afsluiten dan op aan knop blijf indrukken dan op huisje ook teglijk drukke dan krijg je recovery menu probeer formateren dan weer opnieuw starten als goed is gaat automatisch weer recoevere dus hoe je gekocht heb uit winkel wordt weer zelfde kijk wat voor knoppen ze zijn op je tel miss die pixel heeft met instelling te maken verkeerd afgesloten ofzo probeer
succes

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
jULEZ

jULEZ

  • Lid sinds 20 september 2009
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • #7
  • 3 maart 2010
  • 16:39

Hawbesh1;14449
Probeer in Recovery te komen in je tel op mijn htc hero kan je tel afsluiten dan op aan knop blijf indrukken dan op huisje ook teglijk drukke dan krijg je recovery menu probeer formateren dan weer opnieuw starten als goed is gaat automatisch weer recoevere dus hoe je gekocht heb uit winkel wordt weer zelfde kijk wat voor knoppen ze zijn op je tel miss die pixel heeft met instelling te maken verkeerd afgesloten ofzo probeer
succes

Ja ik heb dit gister al geprobeert dan zet hij hem terug naar de oude uit de winkel waarde maar helaas het helpt niks , heb nu contact gehad met pdashop ( daar heb ik hem gekocht) hopelijk komen snel met oplossing want dit is verre van relaxt.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

  • Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 489
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • #8
  • 3 maart 2010
  • 21:28

jULEZ;14459
Ja ik heb dit gister al geprobeert dan zet hij hem terug naar de oude uit de winkel waarde maar helaas het helpt niks , heb nu contact gehad met pdashop ( daar heb ik hem gekocht) hopelijk komen snel met oplossing want dit is verre van relaxt.

Laat even weten hoe het afloopt!

Bewerkt (22 april 2013 12:18)

Android World Domination

D3StRoY

D3StRoY

  • Lid sinds 28 februari 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #9
  • 4 maart 2010
  • 22:38

Ik volg die thread op modaco ook al een tijdje, echt schandalig, ik denk dat bijna alle acer liquid toestellen (of een bepaalde batch) gewoon verkeerde schermen hebben.

Ik hoop niet dat dit bij mij ook het geval zal zijn, heb hem net als jou ook netjes in een hoesje dus we gaan het zien, heb hem nu 1 week en 2 dagen.

Ben inderdaad benieuwd hoe het afloopt, ik verwacht wel goed, maar ik zou huiverig zijn een nieuwe liquid te nemen als dit bij alle voorkomt.

Denk dat acer hier nu echt een hele grote kuil aan het graven is in vertrouwen… zelfs in zijn telefoons.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
i_like_android

i_like_android

  • Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • #10
  • 4 maart 2010
  • 22:43

Heb ook meer dan een maand een acer gehad en deze was perfect in orde. Geen probleem mee gehad.

Bewerkt (22 april 2013 12:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren