Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2010
  • 22:49

een alternatieve batterij met grotere capaciteit gevonden op het net/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Mede dankzij modaco.

Op het forum van Modaco zijn de reacties tot nu toe positief dus ik overweeg het wel.

After two charge cycles the new battery (20000mAh I got it on Monday) has gone down 45% in 9 hours so 5% an hour or 20 hours supply. The original one went down 9% an hour for me so about 11 hours supply.

Kheb eens gemaild naar een duitse leverancier die ook in alternatieve batterij handelt of hij binnekort geen dergelijke batterijen in aanbieding heeft. Heb bij hem een batterij gekocht voor mijn DSLR en ben daar tot nu toe zeer tevreden over.

Als ik iets hoor, laat ik het weten/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
Dennis

Dennis

• Lid sinds 17 januari 2009
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2010
  • 07:49

Heb zelf een paar keer al een andere fabrikant batterij voor me telefoons aangeschaft en bevalt me goed bijna altijd meer capaciteit

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
Roel

Roel

• Lid sinds 03 september 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2010
  • 08:30

Gaat hij echt stukke langer mee? want ik merk dat ik met mijn magic, heb em nu een half jaartje ofzo, dat de batterij steeds korter meegaat.

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2010
  • 16:29

yep normaal wel ja, tenzij je meer gaat gebruiken maar zover was je zelf wel al :-)

akkuinternational.de ging zen acer liquid batterij een dezer dagen beginnen verkopen, wacht nog op de mail met de link in.
www.batterymill.com ging hem ooit wel nog verkopen maar wist nog niet wanneer.

Voor HTC kunt ge ook eens gaan kijken bij akkuinternational.de ze hebben een redelijk assortimentjeook voor andere dingen hebben ze vanalles. De mijne voor men canon EOS komt ook van daar.

teunke99

teunke99

• Lid sinds 17 december 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2010
  • 15:16

R3dw0lF;12706
yep normaal wel ja, tenzij je meer gaat gebruiken maar zover was je zelf wel al :-)

akkuinternational.de ging zen acer liquid batterij een dezer dagen beginnen verkopen, wacht nog op de mail met de link in.
www.batterymill.com ging hem ooit wel nog verkopen maar wist nog niet wanneer.

Voor HTC kunt ge ook eens gaan kijken bij akkuinternational.de ze hebben een redelijk assortimentjeook voor andere dingen hebben ze vanalles. De mijne voor men canon EOS komt ook van daar.

Hoi REdwolf,
heb jij nog nieuws van een van de twee leveranciers… zou toch wel graag een accu hebben die langer meegaat…

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2010
  • 02:32

teunke99;13199
Hoi REdwolf,
heb jij nog nieuws van een van de twee leveranciers… zou toch wel graag een accu hebben die langer meegaat…

Van akkuinternational.de heb ik nog steeds geen reactie gekregen met een link ofzo, op hun webshop zelf vind ik de batterij ook niet. Ik heb net nog een ‘subtiele’ herinnering gestuurd. Hopen dat hij hierop reageert..

Voor de rest heb ik nog geen enkele reactie gekregen van andere leverancier.
Op Ebay kan je hem wel vinden, maar dan is hij wel afkomstig uit de Filipijnen en ik had em liever wat dichter bij huis aangekocht

Ik hou jullie op de hoogte!

R3dw0lF

R3dw0lF

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2010
  • 23:00

Gisteren een mailtje gekregen van akkuinternational.de

de replacement battery voor de Liquid is hierte vinden :-)

Als er belgen zijn die verzendingskosten willen delen, laat mij iets weten, ik bestel hem waarschijnlijk volgende week/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (22 april 2013 12:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren