Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

poccino

poccino

• Lid sinds 14 januari 2016
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2016
  • 23:22

Je leest en ziet wel dat ik er niet veel van begrijp. maar dankzij jullie gaat het wel lukken.

ter info: bij een fabrieksreset wordt de Data (en evt. Cache) partitie schoongeveegd voor als je geïnteresseerd bent wat dat nu eigenlijk
precies doet (dus niet terug naar de fabrieksinstellingen zoals vaak
gedacht wordt en de naam doet vermoeden)

uit bovenstaand stukje moet ik wat anders doen dan de factory reset . Maar wat dan wel?
om meer systeemgeheugen te verkrijgen zodat ik een hogere versie van open-apps kan installeren.
Heb gegoogeld hoe een screenschot te maken en is gelukt.
heb deze als bijlage toegevoegd..
Kan je hier iets mee.

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 februari 2016
  • 00:36

normaal gesproken heb je een partitie waarop de rom draait, laten we als voorbeeld nemen 2 gb is nodig om een rom zoals jij er nu op gezet hebt en te laten draaien op jou tablet maar nu wil jij er een rom op zetten die 2,5 gb nodig heeft bijv de grotere gapps versie en dat kan niet omdat je maar 2 gb tot je beschikking hebt.

je hebt dus een partitie waar de rom op draait, een partitie ram geheugen waar apps in draaien en het geheugen aanspreken en je hebt geheugen waar foto's,bestanden enz… op gezet kunnen worden.

er zijn manieren om partities aan te passen, maar als ik jou was begin daar maar niet aan.

maar wat ik al in het begin vermoede is er iets aan de hand met het systeem dat lees ik ook op diverse fora en niemand heeft er nog iets op gevonden, zie ook hier.

je zou ook nog even een appje zoals deze hier op je toestel kunnen zetten zo weet je exact hoe je toestel er aan toe is.

en op je eerdere vraag terug te komen je moet nu niet het toestel gaan locken, dit is alleen handig als het toestel op de stock rom en recovery draait, dus niet locken.

en een factory reset heeft ook geen nut.

het probleem waar je nu tegen aan loopt is dat er te weinig ruimte is om een rom met de standaard gapps te flashen.

zolang je geen popups krijgt tijdens het installeren van apps met de melding er is te weinig geheugen om deze app te installeren zou ik het gewoon zo laten en genieten van de tablet

als je wilt kan ik in het weekend wel even langskomen misschien dat ik het probleem kan vinden, ik woon in de buurt is voor mij een kleine moeite.

verleden week heb ik iemand hier op androidworld ook geholpen met het downgraden van zijn tablet, via skype.

Bewerkt (5 februari 2016 00:49)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 februari 2016
  • 10:56

het was niet de bedoeling je in verwarring te brengen poccino. Nee je hoeft verder niets anders te doen met een fabrieksreset. Ik liet alleen even weten wat dat is. 

je screenshot ziet er goed uit, en er lijkt ruimte zat voor extra apps. Ik snap dan ook niet goed waarom die andere gapps niet geinstalleerd kon worden. Misschien is dat een foutje in de TWRP recovery, ik weet het niet zeker.

Als ik jou was zou ik nu gewoon dat ding gaan gebruiken. 

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 februari 2016
  • 11:10

dat gaf ik in het begin ook al, zet er een andere custom recovery op bijv clockworckmod recovery, schijnbaar niet gedaan of geprobeerd.

anders gewoon gaan gebruiken die tablet.

Bewerkt (5 februari 2016 11:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren