Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

poccino

poccino

• Lid sinds 14 januari 2016
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2016
  • 17:56

Het gaat om een acer iconia A 700.
Deze heeft het volgend probleem.
Als je hem aanzet gaat de tablet vibreren en het logo verschijnt maar start niet door.
Blijf in de cyclus hangen.

Volgend lukt wel.
startknop en volume +   dan wachten tot vibreren dan knop start loslaten en scherm lock knopje in en uit schakelen.
krijg de melding bootloader vJB-653b3d3:starting usb download protocol

Mijn vraag hoe verder.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 15 januari 2016
  • 09:10

als je hem via die knoppencombinatie opstart, kun je dan ergens een reset of 'wipe data' uitvoeren?

zo niet, probeer dan eens op te starten met power+volume omlaag (ipv volume omhoog) om in een recovery menu te komen.

Bewerkt (15 januari 2016 09:12)
poccino

poccino

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2016
  • 19:40

als je hem via die knoppencombinatie opstart, kun je dan ergens een reset of 'wipe data' uitvoeren? zo niet, probeer dan eens op te starten met power+volume omlaag (ipv volume omhoog) om in een recovery menu te komen.
als je hem via die knoppencombinatie opstart, kun je dan ergens een reset of 'wipe data' uitvoeren? zo niet, probeer dan eens op te starten met power+volume omlaag (ipv volume omhoog) om in een recovery menu te komen.

Nee helaas. dit heb ik meerdere keren geprobeerd..
Kan dus niet in het menu komen.

Bewerkt (15 januari 2016 19:40)
poccino

poccino

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2016
  • 23:25

Nee helaas. dit heb ik meerdere keren geprobeerd.. Kan dus niet in het menu komen.
Het gaat om een acer iconia A 700. Deze heeft het volgend probleem. Als je hem aanzet gaat de tablet vibreren en het logo verschijnt maar start niet door. Blijf in de cyclus hangen. Volgend lukt wel. startknop en volume + dan wachten tot vibreren dan knop start loslaten en scherm lock knopje in en uit schakelen. krijg de melding bootloader vJB-653b3d3:starting usb download protocol Mijn vraag hoe verder.

omdat ik niet in het menu van het accer tablet rechtstreeks kan komen .
Volgende stap gedaan.
de PC driver  voor de a700 via de site van acer  gedownload en geïnstalleerd.

PC Melding: ACER Fastboot interface is geïnstalleerd gereed voor gebruik.

Echter als ik de tablet aansluit via de usb poort  op de pc hoor ik wel een bliep maar zie hem niet niet!
In apparaat beheer zie ik iets nieuws. ADB interface  en Acer interface fastboot verder  apparaat werkt correct.

klein stapje verder maar hoe kan ik het tablet zien.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 januari 2016
  • 12:36

wat wil je dan proberen/bereiken met fastboot?

om op verschillende manieren jou tablet te resetten, klik daarvoor even hier.

of bekijk het filmpje, het is zaak dat je een bepaalde knoppencombinatie aanhoud anders kom je nooit in recovery terecht om daar een reset uit te voeren..

welicht kun je hier ook nog wat mee als je niet in recovery kunt komen.

verder kun je proberen of er hier op xda developers een oplossing is voor jou probleem.

Bewerkt (16 januari 2016 13:08) | link toegevoegt
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 16 januari 2016
  • 14:13

je zult in die bootloader modus je telefoon niet kunnen zien via windows explorer hoe je die normaal kunt benaderen. Je kan daarmee alleen via de command line met adb/fastboot firmware installeren of resetten e.d.

poccino

poccino

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2016
  • 21:13

wat wil je dan proberen/bereiken met fastboot? om op verschillende manieren jou tablet te resetten, klik daarvoor even hier. of bekijk het filmpje, het is zaak dat je een bepaalde knoppencombinatie aanhoud anders kom je nooit in recovery terecht om daar een reset uit te voeren.. welicht kun je hier ook nog wat mee als je niet in recovery kunt komen. verder kun je proberen of er hier op xda developers een oplossing is voor jou probleem.
op de knoppen combinatie
power on en volume plus  wachent tot tablet vibreert dan powerknop los en knop schakelen schermrotatie krijg ik de volgende regel links boven in het scherm te zien.
bootloadervJB-653b3d3:Starting USB download protocol. en het acer logo midden in het scherm.

Alle andere knoppen combinaties resulteert in  het in het constant opstarten/vibreren.
Kan wel weer uitschakelen door de powerknop een aantal seconden in te drukken.,

poccino

poccino

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2016
  • 21:21

je zult in die bootloader modus je telefoon niet kunnen zien via windows explorer hoe je die normaal kunt benaderen. Je kan daarmee alleen via de command line met adb/fastboot firmware installeren of resetten e.d.

op de knoppen combinatie
power on en volume plus  wachent tot tablet vibreert dan powerknop los en knop schakelen schermrotatie krijg ik de
volgende regel links boven in het scherm te zien.
bootloadervJB-653b3d3:Starting USB download protocol. en het acer logo midden in het scherm.

Alle andere knoppen combinaties resulteert in  het in het constant opstarten/vibreren.
Kan wel weer uitschakelen door de powerknop een aantal seconden in te drukken.,

Tablet doet het niet dus slechter kan het niet worden.
Wat is de volgende stap.
aansluiten via usb aan pc..
of android installeren via sd kaart in tablet (kan dit)
Weet het echt nog niet hoe.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 januari 2016
  • 21:44

Helemaal onderaan deze post staat een quot van xda developers door het veranderden van de Android versie (Jelly Bean) moet er nu op een andere manier in recovery geboot worden

Voor de hele post die over dezelfde problemen als jij klik daarvoor Hier.

Verder zou je voor de firmware als je die opnieuw wilt flashen Hier kunnen kijken.

De procedure daarvoor is:

Flash procedure :

Rename file to update.zip
copy update.zip to external SD not in the internal memory
hold power-button + volume[with the 2 black knobs]

Ik heb zelf geen acer tablet ik kan het ook niet proberen.

zorg wel altijd dat je de juiste firmware op je toestel zet, flash je de verkeerde dat kan resulteren in een echt gebricked toestel.

Quot xda developers!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

If you're running Jelly Bean, the bootloader has changed. This requires a different way of going in the recovery mode:
Quote:Originally Posted by DЯΦiDi@П With JB there is a change on the A700 (can't test on A701):

Boot into recovery:

- Press [vol-] + [power]
- Once the tablet vibrated, let go [power] and keep [vol-].
- Now the tablet vibrates a second time, let go [vol-] and press [vol+] quick
- Once the text that appears on the screen ("loading recovery kernel image"), let go [vol+].

Bewerkt (16 januari 2016 22:07) | extra info toegevoegt.
poccino

poccino

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2016
  • 17:55

Helemaal onderaan deze post staat een quot van xda developers door het veranderden van de Android versie (Jelly Bean) moet er nu op een andere manier in recovery geboot worden Voor de hele post die over dezelfde problemen als jij klik daarvoor Hier. Verder zou je voor de firmware als je die opnieuw wilt flashen Hier kunnen kijken. De procedure daarvoor is: Flash procedure : Rename file to update.zip copy update.zip to external SD not in the internal memory hold power-button + volume[with the 2 black knobs] Ik heb zelf geen acer tablet ik kan het ook niet proberen. zorg wel altijd dat je de juiste firmware op je toestel zet, flash je de verkeerde dat kan resulteren in een echt gebricked toestel. Quot xda developers! +++++++++++++++++++++++++++++++++++ If you're running Jelly Bean, the bootloader has changed. This requires a different way of going in the recovery mode: Quote:Originally Posted by DЯΦiDi@П With JB there is a change on the A700 (can't test on A701): Boot into recovery: - Press [vol-] + [power] - Once the tablet vibrated, let go [power] and keep [vol-]. - Now the tablet vibrates a second time, let go [vol-] and press [vol+] quick - Once the text that appears on the screen ("loading recovery kernel image"), let go [vol+].

Acer_A700_AV043.RV00RC00_AV043.RV22RC03_EMEA_DE.zip  gedownload en op sd kaart gezet.
helaas niet het gewenste resultaat.  Op de site van xda developers staat dat het een zip bestand is maar als het bestand gedownload is staat dat het een part-bestand is?

vervolgens ook geprobeerd met een OS Acer-AV051.RV19RC01.TWN.GEN_A.zip  deze van de site van acer gedownload.
dit was wel een puur zip bestand deze gerenamed naar update.zip op sc kaart gezet. vervolgens de procedure  volume twee puntjes en power uitgevoerd. Niet het resultaat tablet doet er niets mee..

kan ik via cmd het tablet benaderen en met welk commando.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren