Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vulperhorst

vulperhorst

• Lid sinds 12 november 2009
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 14 september 2011
  • 12:45

Heeft er iemand ervaring met dit tablet? Is het goede kwaliteit?
Ik heb eerst een htc magic gehad en nu een lg optimus 2x speed. Het tablet wil ik voornamelijk gebruiken om boeken te lezen en om mee te surfen. Als iemand tips heeft…….graag!

Bewerkt (14 september 2011 12:45)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2011
  • 17:51

Ja zouw ik ook wel graag weten lijkt me een aardige tablet voor een goede prijs.

Bewerkt (1 oktober 2011 17:51)
Yvar

Yvar

• Lid sinds 23 februari 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 12:17

Mijn ervaring na plm. een week of drie:
- 7inch scherm werkt goed, niet te groot, niet te klein. Gebruikte LCD is niet van topkwaliteit, maar voor de prijs goed genoeg.
- de tablet is licht en handzaam (plastic) maar voelt niet goedkoop aan (stevig).
- Honeycomb 3.2 werkt goed, nauwelijks haperingen. Wel geregeld een crash map Google Maps.
- ‘maar’ 8GB geheugen, gelukkig uitbreidbaar met microSD.
- 5MP camera op achterkant en camera op de voorkant. De 5MP foto's zijn niet eens zo slecht, en het is toch wel handig voor snapshots.
- HDMI aansluiting werkt, wel heb je een verloopstekkertje nodig (microHDMI > gewoon HDMI) maar dat maakt e.e.a. wat fragiel.
- voor mij persoonlijk zijn er genoeg apps te vinden in de market, maar grootgebruikers zullen misschien te weinig apps vinden? De Market is wel alleen in landscape te bekijken. Vreemd, want de tablet werkt goed in zowel landscape als portrait.
- typen met de duim op het portrait keyboard gaat bij mij het best. Het landscape kb is dan weer net even te breed.

Ik ben eigenlijk zeer tevreden over deze tablet, mede vanwege het lage gewicht (iPad is te zwaar) en de grote vrijheid van instellen (Android vs. iOS).

Minpunten:
- soms zitten er enkele seconden tussen aanzetten en het daadwerkelijk zien van het lock-scherm.
- software kan nog wat bugfixes gebruiken, vooral Google Maps crasht geregeld.
- alleen microsUSB dus heb je een verloopstekkertje nodig (als je bijv. een muis wil gebruiken). Dit geldt ook voor de HDMI poort. Niet handig.

Bewerkt (11 oktober 2011 12:17)
PasQ

PasQ

• Lid sinds 14 december 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 20:30

Ik heb deze in bezit ehad, maar het scherm viel me behoorlijk tegen: als je er niet recht op kijkt of recht voor zit, zie je alles behoorlijk slecht. En dat ging mij op den duur toch wel irriteren….Ik wilde een tablet met beter scherm en 3G, ben voor de samsung galaxy tab 10.1 gegaan. Man, wat een verschil wat betreft het scherm!
Ook vond ik de Acer stevig, maar te dik en te zwaar. Maar het is maar net wat je eisen zijn natuurlijk. Qua software, snelheid etc prima over te spreken.

Bewerkt (24 april 2013 13:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren