Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zatta

Zatta

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 777
  • Reputatie 0
  • 21 april 2012
  • 00:32

Als je graag weer terug wilt naar Honeycomb is het denk ik het beste als je niet de weg van nvflash bewandeld dan is het denk ik het beste om de boot.bin weg te bewandelen. Dan blijf je dus gewoon op de hc bootloader en kan je gemakkelijk terug.

Bewerkt (24 april 2013 14:40)
Zatta

Zatta

• Berichten 777
  • Reputatie 0
  • 21 april 2012
  • 00:56

bedege;291524
hallo
ik wil deze graag gaan bekijken maar als ik terug wil naar bv android 3.1 hoe moet ik dat doen?

Even een iets uitgebreidere reactie op je vraag met een aangepaste (custom voor jou) quote van mezelf:
Zatta;290105
Als je nu op thors ics zit met cwm 1.7 van hem als recovery, dan is het eigenlijk heel erg simpel (pas op, downloadlinks uit die post):
Dan heb je ook geen gedoe met nvflash (maar ik zou toch je cpuid uitvogelen door een nandroid te maken, eigenlijk een zelfde soort voorzorgs maatregel als die je ook neemt door van je sgs de /efs te backuppen).

Als je dat aanhoud behoud je je hc bootloader en kan je via recovery gewoon weer een andere rom flashen, of het nu een ics rom van thor is, een custom rom gebaseerd op de gelekte ics van acer (flexreaper bijvoorbeeld).

Achteraf wel het gemakkelijkste denk ik.

bedege

bedege

• Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 82
  • Reputatie 0
  • 21 april 2012
  • 09:45

@zatta
ik zit nu op cm9.
met thors versie 4.0 kon ik via cwm install zip op de sdcard de update.zip 3.1 terug zetten en dan zat ik weer op android 3.1.
Kan dit ook zo met cm. de cpuid die heb ik opgeschreven of moet je dat bestand hebben.

Mvg bedege

edit
via twrp ben ik van thor naar cm9 gegaan

Zatta

Zatta

• Berichten 777
  • Reputatie 0
  • 21 april 2012
  • 12:29

bedege;291911
@zatta
ik zit nu op cm9.
met thors versie 4.0 kon ik via cwm install zip op de sdcard de update.zip 3.1 terug zetten en dan zat ik weer op android 3.1.
Kan dit ook zo met cm. de cpuid die heb ik opgeschreven of moet je dat bestand hebben.

Mvg bedege

edit
via twrp ben ik van thor naar cm9 gegaan

Mooi dat dat gelukt is :-)
Ik denk dat je inderdaad op die manier terug moet kunnen omdat je dus nog dezelfde bootloader met compatible recovery hebt. Niet dat ik dat zelf heb geprobeerd hoor maar dat is wat de logica me zegt.

De cpuid heb je nodig om je sbk te kunnen bepalen zodat je in een noodgeval nvflash kunt gebruiken. Op papier is genoeg (beide getallen staan in een tekstbestandje op mijn laptop).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren