Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

  • Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

gxblack1

gxblack1

  • Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #1
  • 11 januari 2012
  • 14:31

Geachte forumleden,

Begin november de Acer iconia A500 gekocht.
Rond 15 november teruggebracht omdat het scherm niet meer deed.

Vorige week opgehaald bij de winkel.
Nog geen week plezier van gehad of het zelfde probleem was er weer.

Vandaag weer terug geweest naar de winkel,
Hij wordt weer terug gestuurd naar Acer.

Fijn!.

Nog 1 keer kapot en ze mogen hem houden!

Dit is mijn ervaring met de Acer. In de toekomst zal ik dus ook GEEN Acer meer kopen!

Gr.

gxblack1

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
SRNA513006

SRNA513006

  • Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • #2
  • 11 januari 2012
  • 15:42

Dat is geen beste ervaring maar het kan ook anders maar daar heb jij nu weinig aan.
Ik heb mijn Acer A500 nu bijna 8 maanden in gebruik en deze wordt dagelijks enkele uren gebruikt.
Tot nu toe zonder problemen.

Jürgen

Bewerkt (24 april 2013 14:02)

Samsung Galaxy S7

bedege

bedege

  • Lid sinds 23 juli 2010
  • Berichten 82
  • Reputatie 0
  • #3
  • 11 januari 2012
  • 17:21

deed die het ineens helemaal niet meer dan??

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • #4
  • 11 januari 2012
  • 17:26

SRNA513006;257589
Dat is geen beste ervaring maar het kan ook anders maar daar heb jij nu weinig aan.
Ik heb mijn Acer A500 nu bijna 8 maanden in gebruik en deze wordt dagelijks enkele uren gebruikt.
Tot nu toe zonder problemen.

Jürgen

Hier hetzelfde verhaal. Ik heb mijn Acer ongv. net zolang en tot volle tevredenheid.
Ik gebruik dat ding dagelijks, savonds op de bank en zelfs languit in de badkuip gaat dat ding nog mee.

Heel erg jammer dat je deze ervaring hebt gxblack1, maar volgens mij ligt het probleem eerder aan slechte reparateurs dan aan een slecht apparaat. Laten er vanuit gaan dat 3x scheepsrecht is en dat hij nu goed gemaakt gaat worden …..

Bewerkt (24 april 2013 14:02)

Samsung Galaxy S8+

SRNA513006

SRNA513006

  • Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • #5
  • 12 januari 2012
  • 10:49

…maar hoezo naar de winkel?
Mijn vorige ACER apparaat had ik onmiddellijk na de aankoop aangemeld bij ACER Service & Support.
Toen ik een keer nog binnen de garantietermijn een technisch probleem had heb ik dit op de website van ACER Service & Support aangemeld.
Binnen enkele uren had ik de nodige instructies in huis en werd het toestel gratis door UPS bij mij thuis opgehaald en na de reparatie gratis weer bij mij afgeleverd.
Dus waarom niet deze weg bewandelen want dan heb je het zelf in de hand en ben jij niet afhankelijk van een winkel en je kunt de voortgang van de reapartie on-line volgen?

Jürgen

Bewerkt (24 april 2013 14:02)

Samsung Galaxy S7

gxblack1

gxblack1

  • Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #6
  • 12 januari 2012
  • 16:45

Bedank voor jullie reacties,

ik zal het in mijn achterhoofd houden voor de volgende keer.

Dit keer hoop ik wel dat hij goed gemaakt wordt.

gxblack1

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
reinierkramer

reinierkramer

  • Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • #7
  • 12 januari 2012
  • 19:44

Ja echt vreemd ik vind het echt een goede tablet en gelukkig ook nog geen problemen mee gehad. Ik hoop voor je dat het nu wel goed gemaakt word.

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
gxblack1

gxblack1

  • Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • #8
  • 23 februari 2012
  • 14:33

Geachte mensen,

Vandaag het verlossende woord gekregen van de levarancier.

De tablet is niet meer te herstellen. Daarom krijgt u uw geld terug.

Ik heb inmiddels het geld terug gekregen en zojuist een Sony Tablet gekocht.

Hartelijk bedankt voor jullie informatie.

Met vriendelijke groet,

gxblack1

Bewerkt (24 april 2013 14:17)
flevo

flevo

  • Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • #9
  • 23 februari 2012
  • 15:20

je bent tenslotte toch tevreden dat is het belangrijkste. nou ik ben nog steeds zeer tevree met mijn a500.

Bewerkt (24 april 2013 14:18)
AVS

AVS

  • Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • #10
  • 23 februari 2012
  • 15:30

flevo;272468
je bent tenslotte toch tevreden dat is het belangrijkste. nou ik ben nog steeds zeer tevree met mijn a500.

Hier ook.
Prima apparaat

Bewerkt (24 april 2013 14:18)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren