ABN AMRO-app lastig te bereiken vanwege storing

ABN AMRO kampt sinds woensdagochtend met een storing voor internetbankieren en mobiel bankieren. Hierdoor is inloggen op de website of in de app moeilijk, of vrijwel onmogelijk geworden. De bank had dinsdagmiddag ook al te maken met een storing.
ABN storing
Klanten van de ABN kunnen sinds vanochtend de banken-app niet of nauwelijks benaderen. Dit geldt ook voor internetbankieren via de website. Volgens AlleStoringen begonnen de problemen om 10.00 uur vanochtend en inmiddels zijn er al duizenden meldingen binnengekomen. Dinsdagmiddag waren er ook al problemen. Klanten konden hierdoor urenlang geen betalingen doen. Het is niet bekend wat de oorzaak is van de storing van vanochtend.
Zodra de mobiel bankieren-app van de ABN geopend wordt, zien klanten dat er een storing is met internetbankieren. Dit geldt ook voor de website. De bank laat via Twitter weten dat er nog wat kleine problemen zijn, maar dat de problemen voor het grootste gedeelte zijn het opgelost.
Hebben jullie last van de storing? Laat het weten in de reacties onder dit artikel.
Plaats reactie
0 reacties