Storing SNS, ASN Bank en RegioBank, inloggen app werkt niet

Storing SNS, ASN Bank en RegioBank, inloggen app werkt niet

Storing internetbankieren

Via Twitter brengen banken die onderdeel zijn van de Volksbank hun klanten ervan op de hoogte dat telebankieren momenteel niet werkt. Dat meldt NU.nl. Een woordvoerder van de Volksbank geeft aan dat het voor klanten niet mogelijk is om in te loggen op de website of de mobiele app: "Klanten kunnen wel gewoon betalen met hun betaalpas, bijvoorbeeld voor hun boodschappen in de supermarkt."

SNS: "Vanwege een storing zijn op dit moment onze mobiele app, Mijn SNS en snsbank.nl onbereikbaar. We werken hard aan een oplossing. Excuus voor het ongemak."

RegioBank: "Vanwege een storing zijn momenteel onze mobiele app, Mijn RegioBank en regiobank.nl onbereikbaar. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak."

Oorzaak storing

De Volksbank geeft geen informatie over de oorzaak van de storing en wanneer deze verholpen zal zijn. De woordvoerder meldt dat de bank nog niet weet wat de oorzaak is en er hard aan een oplossing werkt.

Ben jij klanten van de SNS, ASN Bank of RegioBank en kun je ook geen gebruik meer maken van internetbankieren via de website of de app? Laat het ons weten in de reacties.

Storing internetbankieren

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties