NS Reisplanner-app kampt met landelijke storing

NS Reisplanner-app kampt met landelijke storing

*Update 04-12 om 09.07 uur: De NS laat weten dat de storing in de software van de reisinformatie inmiddels is opgelost en dat het verwerken van actuele wijzigingen steeds beter gaat. Reizigers moeten nog wel rekening houden met incidenteel onjuiste informatie.

Storing reisinformatie

Zowel de reisinformatie in de NS Reisplanner-app als de informatie op de reisborden op NS-stations is mogelijk onjuist. Dit komt door een storing in de software die deze reisinformatie verzorgd, meldt de NS zojuist op zijn website.

Ten gevolge van de storing kan de reisplanner in de app en op de website niet geraadpleegd worden. De reisborden op stations werken ook niet. Hierdoor zal het voor reizigers lastig zijn om hun reis te plannen. Het is niet bekend hoe lang de storing zal duren.

Storing NS reisinformatie

NS
De Reisplanner Xtra helpt je je treinreis tot in de detail te plannen. Je krijgt informatie over betrouwbaarheid en storingen gelijk op je beeldscherm en je kunt je ..

Meer info

Lees meer over:
Reizen en lokaal NS Storing

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties