Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Huawei P10

• LG G6

• Samsung Galaxy S8+

• Samsung Galaxy S8

• Samsung Galaxy S6 Edge

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

melikaboa

melikaboa

• Lid sinds 14 april 2017
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 14 april 2017
  • 12:18

Hoi,

Ik ben Melika nieuw op dit forum en ik ben verslaafd aan android gadgets. Ik ben er trots op, ben dus niet van plan om af te kicken of over te stappen naar een apple. 

groetjes,

boa

Bewerkt (14 april 2017 17:15) | Commerciële link verwijderd door admin
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 5853
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 14 april 2017
  • 17:13

Hoi boa,

Welkom bij Androidworld.
Zoals je misschien ziet, mits je natuurlijk nog op het forum komt, heb ik jouw commerciële link verwijderd.
Ik vond het namelijk erg vreemd waarom je een link naar een nogal vreemde site plaatste en kwam er vrij snel achter dat jij iemand bent die betaald wordt om op fora links naar andere sites te plaatsen.
Nu is dat iets dat wij bij Androidworld niet echt netjes vinden, andere websites overigens ook niet. Net zoals dat jij graag betaald wilt worden voor het verspreiden van spam, willen de mensen van Androidworld ook graag een boterham kunnen eten terwijl zij een stuk nuttiger werk verrichten ipv anderen lastigvallen met ongevraagde spam.

Dus als jij graag lezers wilt lokken naar jouw spam dan kun je reclameruimte inkopen door met ons contact op te nemen via het contactformulier (dit is een echte link en geen spam).

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren