Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Marij10

Marij10

• Lid sinds 10 april 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 april 2017
  • 10:20

Hallo,

ik heb een iPad Air en een Sony Experia Z1Compact. Op beide gebruik ik een iCloud account.
Gisteren kreeg ik een update van Apple en daarbij werd gevraagd om een extra authetificatie. Dat heb ik ingesteld maar al gauw kreeg ik problemen met verzenden op mijn telefoon. In samenspraak met Apple heb ik de authetificatie ongedaan gemaakt maar verzenden lukt nog steeds niet.
Ik heb op de telefoon het account verwijderd en opnieuw ingesteld, gegevens gewist, de telefoon aan-en uitgezet maar het helpt allemaal niet.
Volgens Sony moet ik de resetten naar fabrieksinstellingen maar dan raak ik alles kwijt.
ik heb gisteren een nieuw wachtwoord aangemaakt voor het iCloud account en dat heb ik ook bij inkomende mail ingevuld op mijn telefoon. Volgens mij moet ik dat ook bij uitgaande mail invullen maar ik weet niet hoe ik dat moet vinden.
Kan iemand mij helpen hierbij? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt.

Marij10

Marij10

• Lid sinds 10 april 2017
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 april 2017
  • 10:45

Het probleem is opgelost, ik heb de emailinstellingen voor uitgaande mail gevonden en het nieuwe wachtwoord ingevuld. Godzijdank werkt alles weer. Sony had me hier beter bij moeten helpen, ipv mij te verwijzen naar fabrieksinstellingen.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 5893
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 10 april 2017
  • 10:53

Mooi dat het is opgelost en helemaal dat het zonder fabrieksreset is gelukt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren