Androidworld
Androidworld

#1 15-12-2012 19:44:15

jollie66
jollie66
Ingeschreven: 15-12-2012
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Hallo,,
Ik heb sinds enkele maanden een Sony Xperia P en heb er nu al de balen van!
Na de eerste update kon ik geen foto's meer bekijken. Op advies van de winkel het toestel helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen en toen alles kwijt omdat de back up niet goed was gegaan.
Gisteravond totaal geen problemen. Totdat ik vanmorgen mijn telefoon wou gebruiken.
Hij is aan maar daar is ook alles mee gezegd, ik kan niet meer bellen kan niet sms'en niet whatsappen niet op internet, kortom niks doet het meer!! Weer naar de winkel en ja hoor het advies was om hem weer helemaal te resetten omdat het volgens hun een softwarematige fout was. Of ik kon heb opsturen maar dan ben ik de telefoon 2 a 3 weken kwijt!
Hij geeft aan Het android.process.acore is gestopt. Als ik op Whatsap druk geeft die aan Whatsapp is gestopt, email is gestopt, facebook is gestopt enz enz.
Toen ik de telefoon net aansloot aan de computer gaf die aan dat er een update was dus dat heb ik gedaan, maar hij doet het nog steeds niet.
Herkent iemand dit en heeft die tips hoe ik dit op kan lossen???

Alvast bedankt!

Bijgewerkt (24-04-2013 16:01:40)

#2 15-12-2012 19:49:13

goands
goands
Ingeschreven: 01-01-2011
Reputatie: +  1  -
Profiel   Stuur e-mail  
jollie66;366092
Hallo,,
Ik heb sinds enkele maanden een Sony Xperia P en heb er nu al de balen van!
Na de eerste update kon ik geen foto's meer bekijken. Op advies van de winkel het toestel helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen en toen alles kwijt omdat de back up niet goed was gegaan.
Gisteravond totaal geen problemen. Totdat ik vanmorgen mijn telefoon wou gebruiken.
Hij is aan maar daar is ook alles mee gezegd, ik kan niet meer bellen kan niet sms'en niet whatsappen niet op internet, kortom niks doet het meer!! Weer naar de winkel en ja hoor het advies was om hem weer helemaal te resetten omdat het volgens hun een softwarematige fout was. Of ik kon heb opsturen maar dan ben ik de telefoon 2 a 3 weken kwijt!
Hij geeft aan Het android.process.acore is gestopt. Als ik op Whatsap druk geeft die aan Whatsapp is gestopt, email is gestopt, facebook is gestopt enz enz.
Toen ik de telefoon net aansloot aan de computer gaf die aan dat er een update was dus dat heb ik gedaan, maar hij doet het nog steeds niet.
Herkent iemand dit en heeft die tips hoe ik dit op kan lossen???

Alvast bedankt!

Had dit probleem ook met men samsung galaxy s. Inderdaad een factory reset was de oplossing.
Het is inderdaad heel erg vervelend maar daarna doet die het weer.

Grts

Bijgewerkt (24-04-2013 16:01:40)

#3 22-12-2012 18:47:53

Henry_R
Henry_R
Ingeschreven: 20-07-2012
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
…en daarna powerknop en volume + drukken en wachten op drie maal trillen, dat is batterij reset…

Bijgewerkt (24-04-2013 16:03:39)