Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• Nokia 8

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

r.sonders

r.sonders

• Lid sinds 18 mei 2017
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2017
  • 23:31

ja mooi verhaal ben al meer dan een uur aan het proberen dat….ding uit te zetten en zoek me rot online maar krijg m niet uit had em net wel ff in de download modus maar dan kan ik er ook nikls mee ook dan ziet de pc de tab niet, de pc maakt wel n geluidje dat de usb contact maakt maar de pc ziet de tab niet dus kan ik ook niet via odin met de pc in de tab
kan ik wel een andere twrp op de sd zetten en via twrp die installeren??of weet je dat niet
sorry dat het zo lang duurt
ga anders wel zoeken of ik mn tab niet kan wegbrengen
woon jij toevallig in de buurt van rotterdam, dat jij er eventueel naar kan kijken weet t echt ff niet meer

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5045
  • Reputatie 250
  • 19 mei 2017
  • 23:42

een andere twrp erop zetten kan alleen in jouw geval via odin, je zult dus echt het toestel eerst in download mode moeten zetten een andere manier is er niet, het is gewoon de juiste knoppen combinatie kiezen.

ik weet het is voor mij allemaal simpel maar je wilt niet weten hoe ik in de begin jaren van android op diezelfde manier de haren uit mijn hooft trok.

ik zou proberen om hem uit te zetten en er morgen met frisse moed verder gaan, krijg je hem niet uit laat hem dan aan de lader hangen niet dat je morgen een lege accu hebt en vervolgens niets meer kunt.

en eh ik woon helaas niet in de buurt van Rotterdam.

Bewerkt (19 mei 2017 23:46)
r.sonders

r.sonders

• Lid sinds 18 mei 2017
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2017
  • 23:48

ja die haren heb ik al niet meer hahaha
ik krijg hem wel in download mode maar de pc ziet de tab dan niet???
bedankt voor de hulp in ieder geval ,ik ga er voor vandaag een eind aan breien,nachtje over slapen en morgenmiddag na het werk weer verder proberen
misschien laat ik de batterij wel leeglopen en dan opnieuw?? weet het ook ff niet meer

ben normaal gesproken echt wel ok met android ,doe normaal gesproken voor iedereen nieuwe toestellen installeren en overzetten van oude toestellen,dit is echter zeker een stap verder

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5045
  • Reputatie 250
  • 19 mei 2017
  • 23:56

installeer samsung kies voor de drivers of reboot je pc even met en zonder aangesloten tablet.

open windows apparaatbeheer en check of je toestel daar nog juist gezien wordt als hij aangesloten is als er een uitroep! teken staat dan zijn de drivers op de een of andere stuk gelopen, klik hier voor de drivers en installeer ze opnieuw.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5045
  • Reputatie 250
  • 19 mei 2017
  • 23:59

ik zie morgen vanzelf wel hoe ver je er mee bent.

of dat andere androidworld mannen of vrouwen hier dit probleem kennen en een oplossing hebben.

ik stop er voor nu even mee.

r.sonders

r.sonders

• Lid sinds 18 mei 2017
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2017
  • 23:03

hoi goeienavond
hier zijn we dan weer
ik heb cf autoroot er via odin opgezet,nu na een aantal keer opstarten,tablet start op niet met twrp maar met Lineage os
hij blijft vaststaan met google services stopt steeds en ietsmet mediaservice
dit kan wel kloppen want opengapps stond er nog niet compleet op
weet jij of ik die er op een andere manier op kan krijgen via odin ofzo
grt
raymond

r.sonders

r.sonders

• Lid sinds 18 mei 2017
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2017
  • 23:16

android process media is gestopt staat er

r.sonders

r.sonders

• Lid sinds 18 mei 2017
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2017
  • 23:36

open gapps in recovery mode (kom niet in TWRP maar recovery van de tab ) lukt niet
E; failed to verify whole-file signature
E:signature verification failed

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 5045
  • Reputatie 250
  • 20 mei 2017
  • 23:44

Google apps Kun je er alleen opkrijgen dmv flashen in twrp en altijd zorgen dat je het juiste pakket voor processor neemt (arm/arm 64 bit enz…) Dit kan ook een bug zijn of je hebt het verkeerde gapps pakket gebruikt.

En is echt van belang dat alles in een keer goed geflached wordt in twrp als je halverwege fouten krijgt en je gaat toch door met flashen dan krijg je dat soort problemen.
en je kunt niet nadat het toestel een keer is opgestart met lineage os het gapps pakket alsnog flashen dit gaat geheid fout.

Heb je al wel een andere versie twrp geprobeerd.

Je bent iig wel weer verder als gisteren.

r.sonders

r.sonders

• Lid sinds 18 mei 2017
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2017
  • 23:46

Hoi ik ben nu bezig met een andere twrp versie
en anders ga ik dit morgen verder proberen
twrp met odin in download mode of in recovery mode??

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren