Naar content
Nieuwste apps
  • Google On

  • Weerwaarschuwing KNMI

  • PlayStation Communities

  • Historische Kalender

  • Status

Nieuwste games
  • Leap of Fate

  • Kathy Rain

  • DISTRAINT: Pocket Pixel Horror

  • Afterpulse

  • Re-Volt3

Nieuwste smartphones
  • Vodafone Smart Platinum 7

  • Vernee Mars

  • Wileyfox Swift 2 Plus

  • Wileyfox Swift 2

  • Huawei Mate 9

Nieuwste tablets
  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

  • ASUS ZenPad 10

Aquaman

Aquaman

  • Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13-01-2012
  • 08:49

Ik krijg geen verbinding met het 3G netwerk. :cry:
Iedere keer als ik op het internet wil, krijg ik de vermelding: “Verificatie via de proxyserver is niet uitgevoerd”.



Na alle instellingen eens nagekeken te hebben en deze volgens de aanbevelingen op de website van Mobistar te hebben ingebracht, blijft mijn internetverbinding onmogelijk te zijn.
Mijn telefoontje naar de klantendienst heeft enkel geleid naar een doorverwijzing naar het dichtsbijzijnde Mobistarcenter.
Daar werd de simkaart uitgetest op een Samsung Galaxy SII en dan krijg ik wel internetverbinding.
De simkaart van de medewerker in mijn tablet gaf ook het gewenste resultaat, maar mijn eigen simkaart niet.
“Onbegrijpelijk en onlogisch” was het enige commentaar.
Dus werd mij een nieuwe simkaart overhandigd, die ik pas mocht in gebruik nemen als de oude simkaart gedeactiveerd is.
Deze morgen deze simkaarten gewisseld, maar nog steeds dezelfde melding.

Wie weet hier raad mee?

Bewerkt (24-04-2013 14:03)
Aquaman

Aquaman

  • Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • #2
  • 13-01-2012
  • 13:30

Probleem is opgelost !

Na nogmaals telefonisch contact met de klantendienst, waarbij ik de optiemogelijkheid ‘ik overweeg om mijn contract op te zeggen’ heb gegeven, werd ik door de medewerkster doorverbonden met een technische dienst.
Deze persoon heeft samen met mij de instellingen overlopen en de fouten verbeterd. De fouten zijn wel zo aangegeven in hun eigen aanbevelingen op hun website. Ik heb deze persoon dan ook vriendelijk bedankt en de hoop uitgedrukt dat hun ‘verkeerde info’ snel aangepast zou aangepast worden.

Eindconclusie: ik heb internetverbinding via 3G op mijn tablet.

Bewerkt (24-04-2013 14:03)
luc@lucis

luc@lucis

  • Lid sinds 19 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #3
  • 19-02-2012
  • 10:06

Hoi Aquaman,

Heb net hetzelfde voor. Na wat gepruts aan mijn tablet bij een dealer en een nieuwe simkaart werkt mijn tablet nog steeds niet en krijg dezelfde foutboodschap. Kan nje mij de instellingen eens doorgeven? Alvast bedankt

GRT, Luc

Bewerkt (24-04-2013 14:16)
Aquaman

Aquaman

  • Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • #4
  • 19-02-2012
  • 11:28

Luc, zend mij in pb jouw emailadres zodat ik een pdf kan zenden waarin alle juiste stappen staan beschreven.

Bewerkt (24-04-2013 14:16)
0steven

0steven

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 18-04-2012
  • 22:42

heb hetzelfde probleem op mijn galaxy tab 8.9
kan je mij ook eens de instellingen laten weten.

Bewerkt (24-04-2013 14:39)
leiv54

leiv54

  • Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 28-04-2012
  • 17:17

Hallo, ik heb een samsung tablet en dus ook problemen met internet via simkaart. Kun jij me de instellingen doorsturen.

Bewerkt (24-04-2013 14:44)
Aquaman

Aquaman

  • Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • #7
  • 29-04-2012
  • 10:18

0steven;290885
heb hetzelfde probleem op mijn galaxy tab 8.9
kan je mij ook eens de instellingen laten weten.

Osteven en leiv54, ik heb de instellingen voor een Galaxy Tab 10.1 op een pdf staan, de pagina op de website van Mobistar is verdwenen, dus heb ik een emailadres nodig om dit naartoe te zenden.

Bewerkt (24-04-2013 14:44)
leiv54

leiv54

  • Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #8
  • 29-04-2012
  • 20:29

hallo Luc, kan ik die PDF ook krijgen, stuur hem a.u.b naar mijn e-mail *knip*

Met dank, Lei V

Bewerkt (24-04-2013 14:44)
leiv54

leiv54

  • Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #9
  • 29-04-2012
  • 20:30

hallo Luc, kan ik die PDF ook krijgen, stuur hem a.u.b naar mijn e-mail leiv@telfort.nl

Met dank, Lei V

Bewerkt (24-04-2013 14:44)
nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5772
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • #10
  • 29-04-2012
  • 21:27

E-mailadres verwijderd uit je bericht. Adressen zijn makkelijk te scannen door spammers. Contacten kan via pm

Bewerkt (24-04-2013 14:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren