Androidworld
Androidworld

Verificatie via de proxyserver is niet uitgevoerd

#1 13-01-2012 08:49 uur

Aquaman
Aquaman
Ingeschreven: 18-07-2011
Berichten: 25
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Ik krijg geen verbinding met het 3G netwerk. :cry:
Iedere keer als ik op het internet wil, krijg ik de vermelding: “Verificatie via de proxyserver is niet uitgevoerd”.



Na alle instellingen eens nagekeken te hebben en deze volgens de aanbevelingen op de website van Mobistar te hebben ingebracht, blijft mijn internetverbinding onmogelijk te zijn.
Mijn telefoontje naar de klantendienst heeft enkel geleid naar een doorverwijzing naar het dichtsbijzijnde Mobistarcenter.
Daar werd de simkaart uitgetest op een Samsung Galaxy SII en dan krijg ik wel internetverbinding.
De simkaart van de medewerker in mijn tablet gaf ook het gewenste resultaat, maar mijn eigen simkaart niet.
“Onbegrijpelijk en onlogisch” was het enige commentaar.
Dus werd mij een nieuwe simkaart overhandigd, die ik pas mocht in gebruik nemen als de oude simkaart gedeactiveerd is.
Deze morgen deze simkaarten gewisseld, maar nog steeds dezelfde melding.

Wie weet hier raad mee?

Bijgewerkt (24-04-2013 14:03)

#2 13-01-2012 13:30 uur

Aquaman
Aquaman
Ingeschreven: 18-07-2011
Berichten: 25
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Probleem is opgelost !

Na nogmaals telefonisch contact met de klantendienst, waarbij ik de optiemogelijkheid ‘ik overweeg om mijn contract op te zeggen’ heb gegeven, werd ik door de medewerkster doorverbonden met een technische dienst.
Deze persoon heeft samen met mij de instellingen overlopen en de fouten verbeterd. De fouten zijn wel zo aangegeven in hun eigen aanbevelingen op hun website. Ik heb deze persoon dan ook vriendelijk bedankt en de hoop uitgedrukt dat hun ‘verkeerde info’ snel aangepast zou aangepast worden.

Eindconclusie: ik heb internetverbinding via 3G op mijn tablet.

Bijgewerkt (24-04-2013 14:03)

#3 19-02-2012 10:06 uur

luc@lucis
luc@lucis
Ingeschreven: 19-02-2012
Berichten: 1
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Hoi Aquaman,

Heb net hetzelfde voor. Na wat gepruts aan mijn tablet bij een dealer en een nieuwe simkaart werkt mijn tablet nog steeds niet en krijg dezelfde foutboodschap. Kan nje mij de instellingen eens doorgeven? Alvast bedankt

GRT, Luc

Bijgewerkt (24-04-2013 14:16)

#4 19-02-2012 11:28 uur

Aquaman
Aquaman
Ingeschreven: 18-07-2011
Berichten: 25
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Luc, zend mij in pb jouw emailadres zodat ik een pdf kan zenden waarin alle juiste stappen staan beschreven.

Bijgewerkt (24-04-2013 14:16)

#5 18-04-2012 22:42 uur

0steven
0steven
Ingeschreven: 18-04-2012
Berichten: 1
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
heb hetzelfde probleem op mijn galaxy tab 8.9
kan je mij ook eens de instellingen laten weten.

Bijgewerkt (24-04-2013 14:39)

#6 28-04-2012 17:17 uur

leiv54
leiv54
Ingeschreven: 25-01-2012
Berichten: 3
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Hallo, ik heb een samsung tablet en dus ook problemen met internet via simkaart. Kun jij me de instellingen doorsturen.

Bijgewerkt (24-04-2013 14:44)

#7 29-04-2012 10:18 uur

Aquaman
Aquaman
Ingeschreven: 18-07-2011
Berichten: 25
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
0steven;290885
heb hetzelfde probleem op mijn galaxy tab 8.9
kan je mij ook eens de instellingen laten weten.

Osteven en leiv54, ik heb de instellingen voor een Galaxy Tab 10.1 op een pdf staan, de pagina op de website van Mobistar is verdwenen, dus heb ik een emailadres nodig om dit naartoe te zenden.

Bijgewerkt (24-04-2013 14:44)

#8 29-04-2012 20:29 uur

leiv54
leiv54
Ingeschreven: 25-01-2012
Berichten: 3
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
hallo Luc, kan ik die PDF ook krijgen, stuur hem a.u.b naar mijn e-mail *knip*

Met dank, Lei V

Bijgewerkt (24-04-2013 14:44)

#9 29-04-2012 20:30 uur

leiv54
leiv54
Ingeschreven: 25-01-2012
Berichten: 3
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
hallo Luc, kan ik die PDF ook krijgen, stuur hem a.u.b naar mijn e-mail leiv@telfort.nl

Met dank, Lei V

Bijgewerkt (24-04-2013 14:44)

#10 29-04-2012 21:27 uur

nanders
nanders
Uit: Wageningen
Ingeschreven: 05-10-2010
Berichten: 4788
Reputatie
Reputatie omhoog 24 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
E-mailadres verwijderd uit je bericht. Adressen zijn makkelijk te scannen door spammers. Contacten kan via pm
Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten via de Rapporteren knop.

Androidvragen graag via het forum, niet via PB's

Bijgewerkt (24-04-2013 14:44)