Naar content
Nieuwste apps
  • Radius - Find Places Around Me

  • Open365

  • Philips Hue gen 2

  • Sleeply - Sleep with music

  • Audials Radio Player Recorder

Nieuwste games
  • Smashy City

  • Dino Bash - Dinos v Cavemen

  • Candy Crush Jelly Saga

  • The World of Dots

  • Taichi Panda: Heroes

Nieuwste smartphones
  • Moto G Plus

  • Moto G (2016) 4th gen

  • Huawei P9 Lite

  • Huawei P9 Plus

  • HTC Desire 530

Nieuwste tablets
  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

  • ASUS ZenPad 10

  • ASUS ZenPad C 7

k3vin-88

k3vin-88

  • Lid sinds 27 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 27-08-2011
  • 21:39

Hallo,

Ik heb onlangs een Samsung Galaxy S2 helemaal nieuw gekocht bij een dame thuis.
Zij kreeg de telefoon bij een verlenging van een abbo bij KPN/Hi…erbij.
Normaal zijn deze telefoons standaard simlockvrij ivm dat het toestel aangekocht is bij Phonehouse en ik hun gebeld heb voor te vragen of deze telefoon simlock vrij is, kreeg ik duidelijk een ja..
Nou vervolgens heb ik het volgende probleem.
Wanneer ik mn telefoon wil opstarten met mijn T-mobile sim die ik eerst in mn oude Iphone 3 had. geeft hij rechtsboven een Simkaart weer en geeft hij de melding Mobiel Netwerk niet beschikbaar.
Dit doet hij zowel bij mijn Sim als bij een van mijn Maten..die ik ook T-mobile gebruikt.
Enkel wanneer ik de Simkaart van mn vriendin gebruikt: Vodafone, dan werkt ie gewoon.
Nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen en waar ligt het aan.
Hoop echt tot iemand mij kan helpen.

Android versie : 2.3.3
Baseband : I9100XXKE7
Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKDD-CL161513root@DELL103#2
Buildnummer: GINGERBREAD.XWKF3

Bewerkt (27-08-2011 21:39)
MOMS

MOMS

  • Lid sinds 17 juli 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • #2
  • 27-08-2011
  • 23:40

Kan het zijn dat jou sim, een iphone abbo heeft? Dat zou dan denk het problemen kunnen verklaren..

Bewerkt (27-08-2011 23:40)
bruinebeer33

bruinebeer33

  • Lid sinds 04 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #3
  • 04-09-2011
  • 20:16

Ik heb hetzelfde probleem met een Galaxy S Plus. En inderdaad ik heb ook een iphone abbo. ik denk dat het daaraan te wijten is.
Op naar de T-mobilestore!

Bewerkt (04-09-2011 20:16)
PieterBG

PieterBG

  • Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • #4
  • 04-09-2011
  • 20:46

Ik heb ook een i-abonnement, en heb nooit ergens last van (gehad).
kun je ook niet internetten?
Misschien moet je wel een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile, omdat deze niet goed werkt.

ik zou gewoon even contact opnemen met T-Mobile. Je kunt het altijd eerst proberen via twitter!

PieterBG

Bewerkt (04-09-2011 20:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren