Androidworld
Androidworld

Mobiel netwerk niet beschikbaar..?

#1 27-08-2011 21:39 uur

k3vin-88
k3vin-88
Ingeschreven: 27-08-2011
Berichten: 1
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Hallo,

Ik heb onlangs een Samsung Galaxy S2 helemaal nieuw gekocht bij een dame thuis.
Zij kreeg de telefoon bij een verlenging van een abbo bij KPN/Hi…erbij.
Normaal zijn deze telefoons standaard simlockvrij ivm dat het toestel aangekocht is bij Phonehouse en ik hun gebeld heb voor te vragen of deze telefoon simlock vrij is, kreeg ik duidelijk een ja..
Nou vervolgens heb ik het volgende probleem.
Wanneer ik mn telefoon wil opstarten met mijn T-mobile sim die ik eerst in mn oude Iphone 3 had. geeft hij rechtsboven een Simkaart weer en geeft hij de melding Mobiel Netwerk niet beschikbaar.
Dit doet hij zowel bij mijn Sim als bij een van mijn Maten..die ik ook T-mobile gebruikt.
Enkel wanneer ik de Simkaart van mn vriendin gebruikt: Vodafone, dan werkt ie gewoon.
Nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen en waar ligt het aan.
Hoop echt tot iemand mij kan helpen.

Android versie : 2.3.3
Baseband : I9100XXKE7
Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKDD-CL161513root@DELL103#2
Buildnummer: GINGERBREAD.XWKF3

Bijgewerkt (27-08-2011 21:39)

#2 27-08-2011 23:40 uur

MOMS
MOMS
Ingeschreven: 17-07-2011
Berichten: 73
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Kan het zijn dat jou sim, een iphone abbo heeft? Dat zou dan denk het problemen kunnen verklaren..

Bijgewerkt (27-08-2011 23:40)

#3 04-09-2011 20:16 uur

Ik heb hetzelfde probleem met een Galaxy S Plus. En inderdaad ik heb ook een iphone abbo. ik denk dat het daaraan te wijten is.
Op naar de T-mobilestore!

Bijgewerkt (04-09-2011 20:16)

#4 04-09-2011 20:46 uur

PieterBG
PieterBG
Ingeschreven: 28-05-2011
Berichten: 308
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Ik heb ook een i-abonnement, en heb nooit ergens last van (gehad).
kun je ook niet internetten?
Misschien moet je wel een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile, omdat deze niet goed werkt.

ik zou gewoon even contact opnemen met T-Mobile. Je kunt het altijd eerst proberen via twitter!

PieterBG

Bijgewerkt (04-09-2011 20:46)