Androidworld
Androidworld

#1 14-08-2010 15:08:18

Henri-Aalten
Henri-Aalten
Ingeschreven: 26-04-2010
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Wie kan mij helpen, het programma KIES, van Samsung, werkt heel af en toe wel, maar meestal niet. Zie hieronder.

Wie kan mij helpen, ik snap er niets meer van, omdat het af en toe heeft gewerkt, en nu al weken niet meer.

Samsung, heeft dit niet goed onder controle.

Maar graag hulp, zit er nu al weken mee, en krijg het maar niet opgelost.

Kies opnieuw geïnstalleerd maar niet werkend te krijgen.
Dit heeft Nokia toch veel beter onder controle.

Samsung Galaxy S mooie telefoon, maar verder, met de computer kan je er niets mee.

Is er geen betere software, dan die van Samsung

Zijn er instellingen in de telefoon, die aangepast moeten worden

Nu staan er weer 8 foto's in een map, die ik er ook maar niet afkrijg.
de zelfgemaakte foto's kan ik makkelijk verwijderen, maar foto's in de Galerij, die er in zijn gekomen toe Kies een keer werkte krijg ik er maar niet uit.

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:26)

#2 14-08-2010 19:00:06

Henri-Aalten
Henri-Aalten
Profiel   Stuur e-mail  
USB symbool, blijft maar knipperen, in de telefoon.
Telefoon staat ingesteld op USB instelling Samsung Kies.

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:28)

#3 15-08-2010 12:47:48

Henri-Aalten
Henri-Aalten
Profiel   Stuur e-mail  
Nu wil het programma KIES nog niet eens proberen mijn telefoon te vinden.
Ik heb bij de USB verbindingen natuurlijk wel staan KIES gebruiken.

Is er een goede andere oplossing, voor dit programma ???
Ik heb verder gelezen, dat Samsung, hierin duidelijk tekort schiet.
gezien ik niet de enige ben met deze problemen.

ook in apparaat beheer, wordt de telefoon niet gezien.
Ook niet op de andere USB poorten. Lijkt dus op een driver probleem.
Maar hoe los je dat op???

Duidelijk minpunt van ze.

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:35)

#4 15-08-2010 16:31:19

Succath
Succath
Ingeschreven: 02-08-2010
Profiel   Stuur e-mail  
ik gebruik helemaal geen software en heb een prima verbinding met mijn pc. ook onder windows 7 kan ik gewoon rechtstreek met mijn pc verbinden en alle foto`s en andere meuk er vanaf halen

Eerst onderstaande uitvoeren voordat je je telefoon met de pc verbindt.

Het zit hem in het volgende (kon het zelf namelijk de eerste keer ook niet vinden) maar vanuit je startscherm ga naar Toepassingen -> instellingen -> over het toestel -> USB-instellingen. vervolgens kies je hier massaopslag en je bent klaar.

Nu kan je je telefoon aansluiten op je pc op het moment van aansluiten krijg je bovenin in je grijze balk een melding en een usb incoontje.
Slide de balk naar beneden en je zal de melding “USB aangesloten” staan. selecteer dit er zal een blauwe popup tevoorschijn komen en deze zal je vertellen dat je je telefoon hebt aangesloten en of je deze wilt koppelen met je pc.

Dus selecteer koppelen en klaar is kees. mits je windows vista of 7 hebt zullen er automatisch 2 popups komen.
een voor je sd kaartje in de telefoon en de andere voor je telefoon zelf. en nu kan je als je de map selecteerd alles van en naar je telefoon cq Sd kaart sturen zonder KIES.

Succes.

Gr patrick

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:40)

#5 15-08-2010 16:56:07

Henri-Aalten
Henri-Aalten
Profiel   Stuur e-mail  
Patrick mooi dat het werkt.

Maar hoe ga jij de mailadressen synchroniseren ?
Hoe ga jij de agenda in Microsoft Outlook 2007 synchroniseren ?

En aan de andere kant, Samsung maakt een programma voor deze telefoon, en het werkt bij
een groot aantal gebruikers niet.

Voor de andere zaken, is het een goede oplossing.

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:41)

#6 15-08-2010 17:15:24

Succath
Succath
Profiel   Stuur e-mail  
Henri-Aalten;33933
Patrick mooi dat het werkt.

Maar hoe ga jij de mailadressen synchroniseren ?
Hoe ga jij de agenda in Microsoft Outlook 2007 synchroniseren ?

En aan de andere kant, Samsung maakt een programma voor deze telefoon, en het werkt bij
een groot aantal gebruikers niet.

Voor de andere zaken, is het een goede oplossing.

Beste Henri,

Dat heb je in jouw eerste post ook niet aangegeven. je had het alleen over foto`s die je niet van je telefoon afkreeg.
Ten tweede gebruik ik zelf Gmail en heb daar dus ook geen last van.

Dus helaas als dit voor jou geen oplossing is maar dan had je iets meer info moeten geven waarvoor je het wilde gebruiken.
Ik persoonlijk heb kies geprobeerd maar omdat er te veel mankementen in zitten dus weer verwijderd. misschien dat iemand anders een betere oplossing voor je hebt maar je kunt op de manier die ik aangaf de rest wel doen.

Je bent in ieder geval een stapje verder nietwaar.

Succes

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:41)

#7 15-08-2010 17:30:18

Henri-Aalten
Henri-Aalten
Profiel   Stuur e-mail  
Het is zeker wel een oplossing, ga nu Gmail ook gebruiken, en dat ook daar de agenda beheren, en overzetten naar de telefoon
Ook kan ik dan de mailadressen beheren.

Ik ben je zeer dankbaar, je hebt mij op andere gedachten gebracht, waar ik zeker verder mee kan.

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:42)

#8 15-08-2010 19:03:06

Henri-Aalten
Henri-Aalten
Profiel   Stuur e-mail  
Succath;33913
ik gebruik helemaal geen software en heb een prima verbinding met mijn pc. ook onder windows 7 kan ik gewoon rechtstreek met mijn pc verbinden en alle foto`s en andere meuk er vanaf halen

Eerst onderstaande uitvoeren voordat je je telefoon met de pc verbindt.

Het zit hem in het volgende (kon het zelf namelijk de eerste keer ook niet vinden) maar vanuit je startscherm ga naar Toepassingen -> instellingen -> over het toestel -> USB-instellingen. vervolgens kies je hier massaopslag en je bent klaar.

Nu kan je je telefoon aansluiten op je pc op het moment van aansluiten krijg je bovenin in je grijze balk een melding en een usb incoontje.
Slide de balk naar beneden en je zal de melding “USB aangesloten” staan. selecteer dit er zal een blauwe popup tevoorschijn komen en deze zal je vertellen dat je je telefoon hebt aangesloten en of je deze wilt koppelen met je pc.

Dus selecteer koppelen en klaar is kees. mits je windows vista of 7 hebt zullen er automatisch 2 popups komen.
een voor je sd kaartje in de telefoon en de andere voor je telefoon zelf. en nu kan je als je de map selecteerd alles van en naar je telefoon cq Sd kaart sturen zonder KIES.

Succes.

Gr patrick

Het geen hierboven gedaan, ook dat werkt in zijn geheel niet.
Als ik de telefoon aansluit, geeft de computer aan, dat er iets gebeurd, maar gaat zo snel, dat ik dat niet kan lezen.
Wat doe ik toch verkeerd, of deugt mijn computer, en of de telefoon niet.

#9 15-08-2010 19:14:12

Succath
Succath
Profiel   Stuur e-mail  
Je hoeft met je pc eigenlijk niets te doen.

ik heb in het begin dat mijn instellingen niet goed stonden ook m`n telefoon wel eens aangesloten op de pc maar dan kreeg ik idd zo snel iets te zien wat niet te lezen viel.

Even kijken.

Vraag 1: de instellingen van je telefoon staan zeker weten op massaopslag?
Vraag 2: als je de telefoon aansluit op je pc/laptop krijg je dan op je telefoon een usb icoontje boven in je scherm (grijze balk)

mocht dit allebei zo zijn dan moet je in het scherm van je telefoon ook te zien krijgen dat je een koppeling kan maken met je pc.
(doormiddel van een popup)

de bovenstaande vragen zijn essentieel als dat niet goed gaat dan krijg je al geen verbinding met je pc vandaar de vraag.

Mocht dit geen oplossing zijn laat dan even weten waar het precies fout gaat dan kan ik met je meedenken.

#10 15-08-2010 19:15:56

Henri-Aalten
Henri-Aalten
Profiel   Stuur e-mail  
Mijn kennis, heeft ook dat geprobeerd, met een andere computer en een ook nieuwe telefoon, ook bij hem niets te zien op de computer. ook niet in apparaat beheer.

Bijgewerkt (22-04-2013 12:33:43)