Androidworld
Androidworld

Stuurprogramma Note wordt niet gevonden door de pc

#1 23-09-2012 09:44

Erikdroid
Erikdroid
Ingeschreven: 26-08-2011
Reputatie
Reputatie omhoog 0 Reputatie omlaag
Profiel    Stuur e-mail   
Goede morgen,

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de Samsung Galaxy Note. Op zich een erg fijn toestel maar ik loop nu tegen een probleempje aan. Ik hoop op wat hulp…

Ik wilde enkele stukken muziek op mn telefoon zetten dus dacht ik, ik sluit de note aan op de pc met bijbehorende kabel.
De note geeft weliswaar een melding “verbonden als een extern opslagapparaat” en de pc geeft een signaal (geluidje) dat er een medium aangesloten word. Dit is allemaal normaal.
Nu…gaat de pc de installatie van de stuurprogramma doen. Dat wil dus niet. Deze vind niks, en vraagt om de bij geleverde cd rom erin te doen. (die ik dus niet heb). Hoe ga ik nu verder,want ik wil toch wel met behulp van de pc (waar de muziek op staat) muziek op de Note zetten. Ik ben ook al met de applicatie “Kies air” aan het stoeien geweest, maar daar kom ik ook niet verder mee. Nog een toevoeging , weet niet of dit van belang is de pc draait op Windows vista.

Edit: als ik op de pc bij “deze computer” kijk, dan zie ik wel dat de Note als draagbaar apparaat1 word gezien. Ik zie daar staan GT-N7000. Als ik dat open zie ik de sd kaart in de Note en het intern geheugen. Als ik dat open en ik open bijvoorbeeld de map muziek zie ik niets staan,terwijl er toch standaar muziek van Samsung op/in staat. Raar…

Kan iemand mij verder helpen aub?

Bij voorbaat dank,

Erik

Bijgewerkt (24-04-2013 15:35)

#2 23-09-2012 10:14

audier
audier
Uit: Lopik
Ingeschreven: 01-02-2011
Reputatie
Profiel    Stuur e-mail   
En als je daar muziek in zet? Ziet je media speler dat niet? (nadat je usb losgekoppeld hebt)
Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

#3 23-09-2012 10:41

Erikdroid
Erikdroid
Reputatie
Profiel    Stuur e-mail   
audier;341738
En als je daar muziek in zet? Ziet je media speler dat niet? (nadat je usb losgekoppeld hebt)

Dat is volgens mij juist het probleem.

Als ik op de pc de map mijn muziek open, en ik selecteer een bestand. Dan doe ik kopieren naar: Verwisselbare schijf…f-g-h-i. Maar als de pc mijn Note niet herkend als een verwisselbare schijf dan lukt dit niet. Ik kan geen muziek stuk kopieren naar draagbaar apparaat…(volgens mij) Ga het nogmaals even proberen. Gedaan en lukt echt niet.

———- Update van bericht ———-

Hey wacht eens! Met simpel knippen en plakken heb ik muziek van de pc in het mapje gekregen van de interne opslag van de Note.
Aha!

#4 23-09-2012 10:51

audier
audier
Uit: Lopik
Ingeschreven: 01-02-2011
Reputatie
Profiel    Stuur e-mail   
Edit: als ik op de pc bij “deze computer” kijk, dan zie ik wel dat de Note als draagbaar apparaat1 word gezien. Ik zie daar staan GT-N7000. Als ik dat open zie ik de sd kaart in de Note en het intern geheugen. Als ik dat open en ik open bijvoorbeeld de map muziek zie ik niets staan,terwijl er toch standaar muziek van Samsung op/in staat. Raar…

al je nu die map opent en nog een map in verkenner kun je toch de muziek er heen slepen of ben ik gek?

Hey wacht eens! Met simpel knippen en plakken heb ik muziek van de pc in het mapje gekregen van de interne opslag van de Note.
Aha!

edit dat probeerde ik dus te zeggen succes
Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

#5 23-09-2012 10:55

Erikdroid
Erikdroid
Reputatie
Profiel    Stuur e-mail   
Nou hartelijk dank tot zover. Weer wat geleerd..

Er is me een week studie aan vooraf gegaan, en dan is het reslutaat simpel knip en plak werk… Nou ja het werkt en das het belangrijkst.

Thanks!

Edit: Jou onderschrift is hier nu wel enigzins van toepassing. Zegt mn vrouw, dat doe ik altijd…uhuh :shut: