Androidworld
Androidworld

#1 29-12-2012 14:36:51

Nephele
Nephele
Ingeschreven: 18-01-2011
Reputatie: +  0  -
Profiel   Stuur e-mail  
Hai hai,

Ik stuit op een probleem met mijn Note 2.
Bij mijn samsung account staat als land Belgie, ik krijg met geen mogelijkheid
dit veranderd naar Nederland.
Iemand een tip hoe ik dit kan veranderen?

Ik kan nu ook dingen niet binnen halen omdat de regio/land niet klopt.

Thnx

Bijgewerkt (24-04-2013 16:05:11)

#2 29-12-2012 16:12:56

bobbee
bobbee
Ingeschreven: 13-11-2010
Profiel   Stuur e-mail  
Ik zit met exact hetzelfde en heb een mailtje naar samsung gestuurd.

Je moet een mailtje sturen met het verzoek om het aan te passen. Ik wacht nu op de aanpassing. Moeilijk gedoe van samsung om niks.

Zie hieronder de mailwisseling:

Hallo, in mijn profiel staat als land belgie maar dat moet Nederland zijn. Hoe het er in is gekomen weet ik niet. Is dit Door jullie aan te passen?
Ik hoor het graag.
Bob

Geachte Dhr.******,

Bedankt dat u contact met Samsung account hebt opgenomen. We stellen het zeer op prijs u van dienst te kunnen zijn.

Wanneer u zich aanmeld voor een Samsung account, dan wordt de land informatie door uzelf geslecteerd, of automatisch ingesteld op basis van de instellingen van elk registratie kanaal. Wanneer land informatie is ingesteld, is het niet toegestaan om dit bij klant te veranderen. Als uw land informatie wordt veranderd, dan wordt uw aankoop geschiedenis op elke service verwijderd.

Als u akkoord gaat met het verwijderen van uw aankoop geschiedenis, neem dan alstublieft opnieuw contact met ons op(help.content.samsung.com) met de volgende informatie:

• Uw huidige land informatie en/of naam van het land dat u wilt veranderen
• Geboortedatum
• E-mail adress(ID)

Uw akkoord is nodig voor ons om de land veradering door te voeren.
Op basis van uw antwoord op de land verandering aanvraag, zullen we verder gaan met deze aanvraag en daarna zullen wij een email naar u sturen.

Bedankt dat u onze services gebruikt. We kijken er naar uit om u verder van dienst te kunnen zijn. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk.

Met vriendelijke groet,

Adriana
het Klantenservicecentrum

Bezoek onze website: http://help.content.samsung.com

※ Dit bericht is verzonden vanaf een e-mailadres dat alleen is bedoeld voor mededelingen en geen inkomende e-mail accepteert. Beantwoord dit bericht niet.

Hallo, in mijn profiel staat als land belgie maar dat moet Nederland zijn. Hoe het er in is gekomen weet ik niet. Is dit Door jullie aan te passen?
Ik hoor het graag.
Bob

Bijgewerkt (24-04-2013 16:05:12)

#3 30-12-2012 13:14:14

Nephele
Nephele
Ingeschreven: 18-01-2011
Profiel   Stuur e-mail  
Jeetje man, wat een gedoe!!!

Dan maar op die manier…..bah bah.

Maarre, thnx he

Bijgewerkt (24-04-2013 16:05:27)

#4 30-12-2012 14:37:55

paulknorrnl
paulknorrnl
Uit: Rijswijk
Ingeschreven: 19-10-2010
Profiel   Stuur e-mail  
Hier klopt geen ruk van, ik heb hetzelfde probleem en ik heb echt geen België geselecteerd! Nu ben ik mijn aankopen kwijt als ik dat wil/moet wijzigen… Zoveel mensen hebben dit probleem en Samsung kan (wil) er niks aan doen…

Bijgewerkt (24-04-2013 16:05:29)

#5 13-01-2013 16:02:19

Beco
Beco
Ingeschreven: 13-01-2013
Profiel   Stuur e-mail  
Na jaren iPhone gebruiker geweest te zijn ben ik overgestapt op de Samsung Note2. Mooi hoor niks mis mee totdat mijn land/regio instelling op onverklaarbare wijze over was gegaan van Nederland naar Belgie. Het gevolg was dat ik oa. geen apps meer kon downloaden. En dan komt het grote verschil met Apple toch weer boven nml. de service. Waardeloos als je ziet wat je moet doen om iets simpels als een basisprofielinstelling veranderen. Je kunt het niet eens zelf veranderen maar het moet d.m.v. tussenkomst van Samsung.

———- Update van bericht ———-

Onnodig gedoe volgens mij. Ik vind het met name voor diegene die apps kopen een hele vervelende kwestie. Hier scoort Samsung echt niet mee! Begin een beetje spijt te krijgen dat ik overgestapt ben naar Samsung (Note 2).

Bijgewerkt (24-04-2013 16:09:13)

#6 13-01-2013 16:45:50

z0rk
z0rk
Uit: Tienen, België
Ingeschreven: 20-12-2010
Profiel   Stuur e-mail  
Ik snap niet voor wat jullie die samsung account gebruiken als alles al in android ingebakken zit…

Bijgewerkt (24-04-2013 16:09:14)

#7 13-01-2013 22:59:24

bobbee
bobbee
Ingeschreven: 13-11-2010
Profiel   Stuur e-mail  
Je bent niet al je aankopen kwijt die je hebt gekocht in de play store als je samsung account op belgie staat dus geen onzin hier neer typen. Zo zet je mensen op het verkeerde been! Die hele samsung account heeft geen ruk te maken met je aankopen in de android play store.

Wat wel blijft is dat samsung het moeilijk maakt om het land van je samsung account aan te passen en zeker nu ik lees dat dit bij meerdere mensen op belgie is gezet, door samsung dus. Dit had ik ook niet zelf gedaan en begon te twijfelen aan mijzelf…

Maar goed, bij mij is de boel aangepast naar nederland en ik kan die paar apps die in de samsung store gratis zijn binnen slurpen.

Ps: over dat apple verhaal en dat het beter is, slaat ook werkelijk nergens op. Als we het over beperkingen gaan hebben dan is apple daar het beste kindje van de klas! Euh voorbeeldje….probeer maar een divx of mpg op je ipad/iphone te zetten via je pc met een kabeltje zonder itunes….kijken hoeveel moeite je moet doen om dat ff voor elkaar te krijgen….en dan nog afspelen….

Bijgewerkt (24-04-2013 16:09:22)