Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Koolmees

Koolmees

• Lid sinds 06 mei 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2017
  • 12:48

Ik had een Samsung A3 van 2015 en heb een A3 van 2016. Ik heb alles kunnen overzetten en dat was ook het geval met de wifi-netwerken en bijbehorende wachtwoorden. Na enkele maanden heb ik een herinstallatie van de 2016 gedaan, maar ik krijg de Wifi-netwerken niet meer gekopieerd. Ik heb met de 2015 een backup gemaakt in Google en geprobeerd terug te zetten op de 2016: geen resultaat. Met Smartswitch overgezet: je ziet, dat er een heleboel gegevens worden gekopieerd, maar de netwerken blijven onzichtbaar in Wifi/Geavanceerd/Netwerken beheren. Ik ben met beide telefoons naar een bekend wifipunt gereden en de 2015 herkent het, maar de 2016 niet. Er wordt dus kennelijk niet goed gekopieerd.

Wie weet raad?

Algey

Algey

• Lid sinds 07 april 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 7 september 2017
  • 23:46

Hallo Koolmees,
Ik gebruik daarvoor de Samsung Cloud backup. Zorg ervoor dat bij het maken van een backup de "settings" hebt geselecteerd. 
Na een factory default, of het flashen van een updated image, direkt inloggen op je Samsung account; daarmee wordt alles teruggezet.

Bewerkt (7 september 2017 23:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren