Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Oldbob

Oldbob

• Lid sinds 08 juni 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2018
  • 11:39

Allereerst zal ik mezelf even voorstellen. Ik ben 70 jaar oud, mijn naam is Rob, en op dit moment zit ik een beetje in de lappenmand, dus redelijk afhankelijk van mijn pc, tablet, en telefoon om een beetje op de hoogte te blijven van wat er in de wereld gebeurt. Het was me nog niet vroeger opgevallen, maar sinds kort is het numerieke toetsenbord bij mijn telefooncontacten weg. Ik kan dus niet zomaar een telefoonnummer kiezen, alleen de nummers die bij de contacten horen zijn zichtbaar. Er stond ( volgens mij ) altijd zo'n icoontje onderin ( rechts, als ik het goed heb.), en dat is nu vervangen door een blauw icoontje met een plusteken erin. Daar kun je alleen maar een nieuw contact mee invoeren. Ik heb alles nagekeken, alle instellingen gechecked, niets gevonden. Ik heb een Wileyfox Swift 2X met Android 7.1.2
De contacten-app is de standaard app en kan niet verwijderd worden, alleen uitgezet. 
Wie kan mij helpen?
Ik vermoed dat één van de voortdurend binnenkomende updates van Google de schuldige is.
Graag jullie suggesties. 
Met vriendelijke groet. 

Rob

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 5682
  • Reputatie 250
  • 8 juni 2018
  • 12:23

Deleted!

Bewerkt (17 juni 2018 14:08) | Post verwijderd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren