Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Gerke

Gerke

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 6 september 2017
  • 22:29

Vandaag mijn Nokia 8 eindelijk in handen.
Helaas zojuist tot de conclusie gekomen dat de 2e sim niet past. Alles nagemeten en de plek voor de 2e sim (of microsd) is een mm kleiner dan die voor de 1e sim.

Lijkt een foutje, maar ben ik de enige?

iemand die voor mij kan proberen of de sim bij hem/haar wel past in de 2e positie?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 4942
  • Reputatie 250
  • 7 september 2017
  • 11:11

Wat zo lees op internet is dat beide simtray nano Sim gebruiken en niet micro Sim. 
of ben je soms in de war met micro sd zoals je in je post schrijft want dat is een opslag kaartje.

als het nano sim is en hij past niet zou je voorzichtig iets van de nano simkaart randen af kunnen vijlen door een schuurpapiertje vlak op de tafel te leggen en de de juiste randen van de nano sim af te schuren totdat hij past.
zie ook screenshots voor afmetingen.

http://m.gsmarena.com/nokia_8-8522.php

Bewerkt (7 september 2017 11:49) | screenshot toegevoegd
Gerke

Gerke

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 7 september 2017
  • 13:45

Waar haal jij vandaan dat ik het over microsim heb?
Ik geef aan dat er een verschil is van een mm (milimeter ;-) )

Ik heb 2 nanosimmetjes en inmiddels bevestiging van paniek bij de leverancier
Het ligt in ieder geval niet aan mij, het zou moeten passen, maar de mal klopt niet.

We wachten het af, toestel wil ik niet meer kwijt, wat een beest is dit, dan des noods een nokia 3310 voor de 2e sim, hoef ik alleen maar af en toe mee te bellen, ontvangen gebeurt toch op sim 1

Bewerkt (7 september 2017 13:47)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 4942
  • Reputatie 250
  • 7 september 2017
  • 15:00

Waar haal jij vandaan dat ik het over microsim heb? Ik geef aan dat er een verschil is van een mm (milimeter ;-) ) Ik heb 2 nanosimmetjes en inmiddels bevestiging van paniek bij de leverancierHet ligt in ieder geval niet aan mij, het zou moeten passen, maar de mal klopt niet. We wachten het af, toestel wil ik niet meer kwijt, wat een beest is dit, dan des noods een nokia 3310 voor de 2e sim, hoef ik alleen maar af en toe mee te bellen, ontvangen gebeurt toch op sim 1
Ja klopt heb het niet goed gelezen.

Gerke

Gerke

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 17 september 2017
  • 09:18

Wat mij betreft is het opgelost, ik heb een Nokia 3310 voor de 2e sim ontvangen.

Ga je voor de dual sim, dan is het zaak dat je gelijk controleert of het past, anders direct reclameren.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren