Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 19:29

Hallo,

ik ben van belgie en zit vaak in NL, nu ga ik er voor een hele tijd naartoe. Nu was de vraag welk pre paid aanbod het meest interessant is zodat ik ginds kan viberen/whatsappen, MSNen, facebook, emailen, noem maar op.

ik zou dan de nederlandse simkaart in men SGS2 steken en men belgische kaart in een dumbphone (nee, geen iphone al zijn die ook dumb) maar echt een oud gevalletje

graag snel een antwoordje omdat ik het dan morgenavond kan gaan kopen.

alvast bedankt noorderburen :thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 15:20)

Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 31 juli 2012
  • 20:11

Aldi maakt hier reclame mee: MEDIONmobile - Mobiel internet of het iets is?

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

philipnl

philipnl

• Lid sinds 07 april 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 21:30

Gewoon iedere avond bij de mcdonalds gaan zitten
Die hebben gratis wifi

philipnl

philipnl

• Lid sinds 07 april 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 21:38

Je zou bij je mobiele telefoon aanbieder kunnen na vragen
Ik heb t-mobile en kan een weekpas voor
14,95 onbeperkt internetten in een eu land

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 14:48

bedankt voor de tips. Ik denk dat ik voor Aldi Talk ga, namelijk dit MEDIONmobile - Datamaandbundel_250 en als ik niet met die 250mb toe kom (want als je een paar youtube filmpjes of zware bijlagen binnenkrijgt is het al op) dan ga ik voor Simyo of Tele2.
Alleen is Simyo enkel via internet te bestellen helaas(Goedkoop internet op je mobiel met Simyo - Simyo), dat had ik dus al vroeger moeten doen en dan rest nog de vraag of ze dat wel naar Belgie sturen…
Tele2 zou blijkbaar bij Belcompany kunnen verkregen worden, dus voor ik straks naar Aldi ga, ga ik daareven langs. (Tele2 tarieven voor abonnementen, prepaid, Sim Only & Internet)

@philipnl: een goede tip maar ik zit bij Mobile Vikings dat via provider BASE in Belgie gaat en daar is dit niet. Roaming kan je niet met een data only kaart.

Spijtig dat er in Nederland niet zo iets bestaat als een data only prepaid simkaart van 2gb voor 12 euro zoals dus bij Mobile Vikings.(https://mobilevikings.com/nl/offer/price-plans/data-only/)

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 15:13

alvast bedankt noorderburen :thumbs:[/QUOTE
elaaaaaaaa en de Belgen zelf ?

Grtz Barre

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 1 augustus 2012
  • 17:18

Liquid Li0n;327469
Spijtig dat er in Nederland niet zo iets bestaat als een data only prepaid simkaart van 2gb voor 12 euro zoals dus bij Mobile Vikings.

Vodafone: Prepaid Smartphone Micro Simkaart (er is ook een data-only prepaid, zelf even zoeken op de website van vodafone)
KPN: Prepaid Mobiel Internet van KPN: voordelig internetten op je laptop, tablet of iPad

Third party, HEMA: mobiel prepaid startpakket basis - HEMA

En zo voorts. Eens je in NL bent, stap best eens een telefoonwinkel in…

Edit, voila: http://www.mobielinternetkiezen.nl/mobiel-internet-abonnementen/prepaid-internet/

http://lmgtfy.com/?q=prepaid+internet+site%3A.nl

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2012
  • 21:38

ben naar een vodafone winkel gegaan op aanraden van belcompany voor dit: Prepaid mobiel internet - Vodafone.nl

dus 7.50 euro voor een simkaart met 2.50 euro erop, dan krijg je nog een registratiebonus van 12,50 euro als je opwaardeert op de site met minimum 10 euro. Dus uiteindelijk kom je dan aan 7.50-2.50+10-12.50 wat best een mooie deal is.

heb nu dus net opgewaardeerd met 10 euro, nu is men beltegoed dus 25 euro terwijl ik dan zelf 17,50 heb betaald.

Hopelijk werkt het, ze hebben me in de vodafone winkel gezegd dat dit abo ook werkt voor smartphones (en lijkt me ook logisch) maar natuurlijk krijg ik het niet aan de praat.

UPDATE:Heb de apn ingesteld met office.vodafone.nl (ook al ben ik particulier) en alles werkt nu.

UPDATE 8/12: blijkbaar ging de 25 virtuele euro's er maar snel door. Heb me nu een aldi talk kaartje gekocht, 9.99 euro en voor 7.99 heb je een maandbundel van 250mb. Zal wel trager surfen zijn maar traag ging vroeger ook dus waarom nu niet meer ;-)

ingebosmans

ingebosmans

• Lid sinds 24 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2014
  • 15:30

Hallo,

Ik ben ook belgische die deeltijds :-) in nederland woont.
Ik gebruik 3G alleen voor mijn ipad

In Belgie gebruik ik mobile vikings (data) en in nederland bliep
Dit is alleen een goedkope optie als je iedere keer je bundel uitzet als je het internet niet nodig hebt
en je er aan denkt om je bundel op te zetten via wifi voordat je naar nederland vertrekt. (in stations, treinen lukt dit soms ook of mc donalds)

Prijs 1 euro per dag (voor redelijk snel internet) en tot hiertoe (ik gebruik het al 9 maanden ben ik er al heel tevreden mee)
Als je het altijd opzet is het dus redelijk duur

voor mijn man ga ik denkelijk mobile viking in nederland gebruiken 1,5 gb voor 15 euro (ook altijd telefonie inbegrepen, niet alleen data)
Nu zit hij bij simyo maar daar ben ik niet echt tevreden van, ligt aan mijn ipad zeggen ze, terwijl het met de eerste bundel wel goed ging.

vraag maar gerust via pb als je meer info wenst

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren