Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • HTC U11+

• Huawei Mate 10 Pro

• Huawei Mate 10 Lite

• Google Pixel 2 XL

• LG V30

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Koert68

Koert68

• Lid sinds 19 augustus 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2017
  • 20:05

Heb sinds drie dagen een nieuwe telefoon: Moto X Style. Pairen bluetooth gaat ingewikkeld, zowel met mijn Parrot carkit als met een bluetooth koptelefoon lukt het niet om bij de opties van het apparaat in het bluetooth menu het vinkje te zetten bij 'Telefoonaudio', gevolg is dat de microfoon van de Parrot/koptelefoon niet kan worden gebruikt. Als ik het vinkje probeer te zetten dan verdwijnt hij ogenblikkelijk. Heb geprobeerd: a) telefoon opnieuw opstarten, b) alle bluetoothverbindingen verwijderen en dan alleen de Parrot connecten c) combinatie van a) en b) . Iemand enig idee? Terug naar fabrieksinstellingen zou kunnen maar dat vind ik ook weer zo drastisch. Ik zie dat er wat bluetooth appjes zijn, maar geen idee of ik de oplossing daar zou moeten zoeken.

Aaponline

Aaponline

• Lid sinds 16 maart 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2017
  • 07:16

Hoi, ik heb een Moto X Force, en heb hetzelfde probleem. Had het nooit maar na een fabrieksreset wel. Ik had het vorige week opgelost door de taal op Engels vs te zetten. En daarna de bt verbinding te maken. 

Nu doet ie het weer niet. 

Ik ben nog niet uitgeexpirimenteerd

Werkte juist top met de parrot.

Bewerkt (16 maart 2017 07:17)
Aaponline

Aaponline

• Lid sinds 16 maart 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2017
  • 21:18

Nou, ik ben er uit! 

Te gek voor woorden, maar wat je moet doen is naar settings->locatie gaan, daar rechtsboven op de 3 puntjes kikken, dan "scannen" aanklikken en "bleutoothscannen uitzetten. 

Kennelijk zit daar een bug in.

Raylison000

Raylison000

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 april 2017
  • 22:25

Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkte ook niet.
Ik heb de app "Bluetooth Auto Connect" geprobeerd wel eerst even alle koppelingen weggehaald en opnieuw gaan koppelen maar dan werkt het wel gelijk.

Blijkbaar zet Mijn mobiel de instellingen verkeerd waardoor ik geen muziek of telefoonverbinding kan maken mijn Mijn Auto of Headset…..

Mogelijk werkt het ook bij jullie mocht het nog steeds niet werken.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.myklos.btautoconnect

Succes

Ray

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren