Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 5

• Honor 9

• Samsung Galaxy J3 (2017)

• HTC U11

• Huawei P10

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

KeesJ

KeesJ

• Lid sinds 07 januari 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2013
  • 14:27

Na enige opstart problemen doet mijn Lifetab p9514 (Android versie 4.0.3.) het ruim een half jaar voortreffelijk, maar nu heb ik een probleem.
Sinds 3 dagen krijg ik de melding "Exchange service is gestopt" en de melding "E-mail is gestopt" op mijn lifetab p9514.
De Apps, E-Mail versie 4.1 en Exchange Services versie 4.1 zijn ingebouwd meegeleverd met deLifetab.
Het E-mail programma werkt sindsdien niet meer.
Hoe krijg ik de Exchange service en de e-mail weer terug op mijn lifetab?

hjk1956

hjk1956

• Lid sinds 12 december 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 09:21

KeesJ;371867
Na enige opstart problemen doet mijn Lifetab p9514 (Android versie 4.0.3.) het ruim een half jaar voortreffelijk, maar nu heb ik een probleem.
Sinds 3 dagen krijg ik de melding “Exchange service is gestopt” en de melding “E-mail is gestopt” op mijn lifetab p9514.
De Apps, E-Mail versie 4.1 en Exchange Services versie 4.1 zijn ingebouwd meegeleverd met deLifetab.

Het E-mail programma werkt sindsdien niet meer.
Hoe krijg ik de Exchange service en de e-mail weer terug op mijn lifetab?

Misschien slaat het nergens op, maar ik heb ook eens zoiets gehad. Maar toen had ik de problemen zelf veroorzaakt.
Ik had mijn wachtwoord veranderd op mijn werk van de MS Exchange. Je moet het dan uiteraard ook veranderen op je Android. Het duurde een paar dagen voordat ik daar achter was…..

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren