Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Huawei P10

• LG G6

• Samsung Galaxy S8

• Samsung Galaxy S8+

• Samsung Galaxy S6 Edge

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Jobraka

Jobraka

• Lid sinds 23 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 november 2016
  • 10:25

Goedemorgen.
Ik ben Joke en heb een probleem met mijn LGtablet.
Een kennis heeft mij een boek gestuurd per email. Dat wordt opgeslagen in het intern geheugen. Ik kon dat niet kiezen. Waar ik ook zoek het boek is niet te vinden. Heeft iemand misschien een oplossing? B.v.b. dank. Gr. Joke

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 4614
  • Reputatie 250
  • 23 november 2016
  • 12:49

Installeer even het appje astro filemannager of klik Hier om hem te downloaden.

Open het appje en klik links bovenaan het pijltje en kies interne opslag, (kan ook zijn dat je eerst op locations moet klikken) zoek vervolgens de download map en daarin zou de download moeten staan, kan ook zijn dat de download in een andere map zit.

Bewerkt (23 november 2016 12:52) | Text aangepast
Jobraka

Jobraka

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 november 2016
  • 15:36

Hartelijk dank voor de reactie. Ik heb het app-je gedownload en bij mij staat Primery i.p.v. interne opslag maar dat maakt niet uit. In de downloads is het boek niet te vinden en in de andere mappen ook niet. Het staat nog wel in het mapje emails maar is daar niet te openen. Nogmaals dank. Gr. Joke

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 4614
  • Reputatie 250
  • 23 november 2016
  • 16:49

hoe heeft ze dat boek naar jou toegestuurd, bijvoorbeeld in vorm van een link naar een download of heeft ze hem gedeeld via een app, heeft ze het boek zelf ergens online staan zodat je hem kunt downloaden, dat maakt namelijk wel uit.

wat gebeurd er in de email als je eenmaal op het bestand klikt begint hij dan niet te downloaden of krijg je bijv een optie om te openen met een bepaalde app.

misschien moet je eerst even een e reader app installeren en als je dan bijvoorbeeld op het bestand klikt in de mail misschien krijg je dan een optie om het bestand te openen met de e reader app.

klik hier of hier om zo'n e reader app te downloaden, er zijn er natuurlijk veel meer.

Bewerkt (23 november 2016 16:56) | extra info toegevoegd
Jobraka

Jobraka

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 november 2016
  • 18:52

Dit heeft geholpen. Het downloaden van de raeder. Hartelijk dank. Fijne avond. Groet van Joke

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 4614
  • Reputatie 250
  • 23 november 2016
  • 18:56

Dit heeft geholpen. Het downloaden van de raeder. Hartelijk dank. Fijne avond. Groet van Joke
Fijn dat het gelukt is :-)

veel plezier verder met het lezen van het boek.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren